Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senic zásadního se nestalo
Autor
Luzz
sdílený prostor hrástí i prolomů zerodoval
důkazy o jeho existenci byly peneplenizovány
s čistým svědomím můžeme tedy prohlásit:
Nic zásadního se nestalo.
- a klidně se vzdát i víry v pohřbené zlomy
čekající na další orogenezi.
18 názorů
silene: milé, že sis sem našla cestu. a vidíš, za chvilku z tebe bude geografka!
(Myslím, že ta edukace se mi vyplatí, s odstupem času pročítám a udiveně zjišťuji, že se docela komfortně pročtu. No... pochopitelně nedokáži odhadnout, natož vypočítat, co provede s mými vjemy další eroze.
Btw, pěkné id díla. Hledala jsem tento text...)
Neškodí, trochu se poučit.Na rvní pohled to opravdu dělá dojem, že o nic nejde.
law, to si jako čtenářka rozhodni sama (jestli nic nebo něco) - ale opravdu sama, ne na základě dalších komentářů.
... každopádně děkuji za pozornost a výdrž.
když na mě je to tak strašně odborný, až nevím, jestli je to chytrý nebo i poezie nebo nic :) Ber v úvahu i náš slabudušší ... že tě rádi čtem :D
S pomocí googlu Tip. jinak já sem dával básně s informatickými termíny, ba celé zdrojové kódy, tak by mi nemělo vadit, že sem někdo jiný dává básně geologické :) a taky nevadí, alespoň se něco dozvím
zas to neber tak doslovně, toto poznání... jde jen o uzavření příběhu/série, respektive jeden z možných konců.
každopádně děkuji za pozornost.
mám pocit, jako by v textu bylo příliš recentu. přitom geologický čas nefunguje takhle šmahem.
jj, beru to tak, že písmák (se svými uživateli) je nesmírně inspirující prostředí otevírající brány vědomí i nevědomí.
skláním se před tvým prozíravým komentářem, salvátore. opravdu se nic zádadního nestalo. ovšem netušila jsem, že nevinné začlenění běžně používaných termínů v geografii může čtenáře vyprovokovat k tomu, aby to v komentu vůbec zmiňovali.
to je vtipné, žes mi dala tip, i když tomu vůbec nerozumíš :)
(a ta slova - myslíš ta "cizí", u kterých se ti nechce hledat význam? anebo ještě nějaká? možná budu opakovat už něco, co jsem někde zmínila, ale - odborný termíny jsou tam jen dva, to není na báseň moc... a pro někoho nebudou srozumitelné ani ty horotvorné pohyby)
Vůbec nerozumím, a nechce se mi hledat význam těch slov...:-))..ale stejně zajímavé..