Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se- like -
Autor
Báseň_roku
6 názorů
Já vyplivnu aspoň velkou pochvalu, stal(a) ses holt obětí trojhlasého systému. (lehce omluvný smajlík)
Thea v tramvaji
29. 09. 2020Dávám hlas :)
Radovan Jiří Voříšek
28. 09. 2020Když jsem byl kluk a chodil s mamkou na různé strany od Lesního Hlubokého, říkala mi: Tuhle alej vysázel dědeček. Ne této stráni vysázel stromy dědeček (přesně říkala dódyk). Byly to kadlátky. V našem rozlehlém sadě jich byla jedna řada. Říkal jsem si, To ale musel mít rád švestkovej kompot ... Kdepak. 99% šlo do beček.
dievča z lesa
21. 09. 2020Hlas
Z 21 soutěžících textů jsem si vybral 5 (Půjdeš se mnou* Ordung Machen* Vánok* Sídlištní domy* -like-), které prozrazují zkušený či zkušenější rukopis a bylo příjemné je číst.
Tady jsem zřejmě omylem odeslal již jednou napsanou kritiku přímo autorovi do pošty, takže už se mi nechce rozepisovat. Snad jen, že zde vidím drobné rezervy v omšelejších obrazech ...Nezhynu na úbytě... A vítr odnese do polí...., přemítám také, zda by nebylo lepší vypustit poslední verš, bez kterého by text měl širší vyznění, ale zase mi tolik nepřekáží, a moc se mi líbí poslední hravá sloka a odvaha pohrát si s obrazem srdce, což vždy navozuje podezření na kýč, ale zde to neplatí. Hezký text.
HLAS