Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedalší aktuální úvaha
Autor
aleš-novák
schovávat tvář
pod roušku
se dá považovat
za pokrytectví
16 názorů
Anonymní_Veršotepec
05. 10. 2020Dobré. Tip.
Elizabeth Cheese
30. 09. 2020Ale tak aspoň ti co mají např. hodně akné tak to částečně schovají :D (bohužel ale schovají i úsměv :( )
Když ne pokrytectví, tak alespoň pokryvačství. Hamarovi potlesk, tobě tip.
Evženie Brambůrková
25. 09. 2020To by odpovídalo našim představitelům.
aleš-novák
25. 09. 2020gentlemani dřív na pozdrav pozdvihli klobouk (horní pokrývku hlavy)...dnes budeme u voleb na pozdrav snímat roušku (spodní pokrývku hlavy) kvůli identifikaci...
Pokrytectví je spíš to, když já tady sedím v knihovně u PC a rouška mi visí na pravém uchu. Je tady málo lidí a kdyby se přiblížila vedoucí, naučeným pohybem si přemístím roušku na ústa, ať jsou pokryta. Tip.
Dvojitá ochrana, nejen, proti COVIDU je schovávat svou tvář pod rouškou, pod rouškou noci.
A trojitá je schovávat svou tvář pod rouškou, pod rouškou noci a ještě podroušený. :-)
ou, jen asi budou ne praktické k jídlu, když jsou jen namalované :))
rozhodně stojí méně než skutečná zubní náhrada...
a takové jako upírské zuby? to existuje mimochodem, dokonce jsem uvažoval o koupi :D
U pubescentů roušky letí,
na tváři jsou natotata,
zamaskují trudovitost pleti,
skryjí hrůzná vimrlata.
a co takhle namalovat si na roušku hezčí tvář????......:-))))))))))))))