Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKe dnu mořskému
Autor
Veles
Klesáš pomalu
ke dnu mořskému
v těle ti nezbývá
už tolik života
klesáš a přemítáš
nad svým životem
přemýšlím nad vším
i nad největším omylem
topíš a nemůžeš
nadechnout se však
přemýšlíš proč stalo se to tobě
proč umřeš v tomto mokrém hrobě
Zbroj tě tíží ke dnu
a ty nemáš sílu bojovat
možná si to zasloužíš
trpět zase znova
Možná si to zasloužíš
za všechny své hříchy
Padnou na dno písečné
zatímco ostatní se válí smíchy
a tak popřemýšlej nad tím
nemáš tolik času
až se totiž nadechneš
spatříš pekelnou bránu
12 názorů
požadovaný záznam nenalezen
23. 10. 2020Zajímavý téma. Mně teda přijde zvláštní, respektive nereálný, že když se hrdina topí, přemítá o životě a o tom, proč se to stalo jemu. Ale možná je to o něčem úplně jiném.
Děkuji za informaci, měl jsem tyhle básničky někde uložené, tak jsem je sem hodil jen abych na to později nezapomněl. Všechny budoucí více časově rozložím. Každopádně děkuji za radu :)
Ah, omlouvám se, úplně jsem to přehlédl XD Děkuj za radu, takhle složenou stránku jsem již dlouho neviděl. Budu to muset asi řádně projet abych se vyvaroval takovýmto chybám.
No, vždyť mu přeju jen dobré, Aru... je na Písmáku, na správném místě, pokud má zájem o psaní...
Ahoj, vkládáš dost děl najednou - ideální je tak 1 denně nebo i méně... aby čtenáři nebyli tolika texty zahlceni, pak jim nevěnují tolik pozornosti, kolik by sis jako autor přál.
V Ke dnu mořskému naznačuješ příběh - možná metaforický - obav ze zániku, přemítání nad životem. Dost se ve slokách opakuješ, to asi jak ten hrdina padá pomalu, chceš to zachytit... pointou by měl být nejspíše poslední verš.
Je znát, že snaha nechyběla. Báseň by však měla být něčím zajímavá, promyšlená, ještě by bylo co vylepšovat... tak ti držím palce, aby ti Písmák v cestě za tvorbou byl něco platný, hodně čti ostatní, zapojuj se... do začátku posílám motivační tip.
dole pod komentářema jsou avíza, tam je Aru, toho zaškrtneš, a pak mu (mě) to dorazí ;-)
no jo, můj všední den, jako na dlani :D
vítej na Písmáku, jestlis tu nebyl předtím, nebo tak něco ;)