Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekaždý můj den noc
Autor
zd.hledač
netuším, zač je toho loket
občas si pískám v kostele
pro svůdnost loktů místních koket
každý můj den je neděle
za oko oko nevyměním
zub za zub? - ten tvůj milost má
nadšeně na svět zuby cením
každá má noc je milostná
pro každou chvilku tahám pilku
na každý pád mám v kapse led
nehledám chlup (ni na zátylku)
jen když smím k té tvé přivonět
24 názorů
Škoda, že jsi nepověsil jinou. Ta, kterou jsem před chvíli četl, je skvělá.
Safiáne, já s tím nezačal, já sem jen pověsil básničku, to mlácení prázdné slámy pod ní už je od jiných nicků ;-)
atkij - pozor - máš obráceně napsané jméno! to tě ještě nikdo neupozornil? ... no to máš teda kámoše ;-) v poho, jen tě zlobím... :-) tahla básnička vyšla ve sborníku Martinské poetické jeseně a v mé třetí řadové sbírce a mám dojem, že získala jakýsi diplom někde, ale už netuším, jestli někde chvilku visela na Literu... jinde asi ne, ale já si houby pamatuju... dík.
Safiáne, spacák bez dobré výplně, kuře bez nádivky, koláč bez náplně a holka bez ducha a báseň bez vycpávky jsou jen skořápky prázdné a naduté :-) co jsi vlastně nepochopil na první strofě? je naprosto skvělá, nic tak dobrého jsem tu v básních neviděl... natož v nějaké poézii :-)
Goro, o žádné lepší nevím, tohle mám jak s ženskýma, ta nová je vždycky nejlepší, co bylo bylo :-) tip je fajn, ale já se tu objevil jen proto, že (už zase) nemůže fungovat náš Literární klub Petra Bezruče, bo covid, už pár let dávám reálu přednost před pobíháním po obrazovce a i ty literární diskuze jsou u rumu a takové opravdovější :-)... no, ale teď je dobré i tohle...
Zdeňku, vždyť ty i do obyčejného komentáře pleteš vycpávky. Tvé verše znám už dlouho. Napsal jsi už lepší.
Místo, aby se dámy zasnily jak slečna konduktorka slyšíc ... zůstat pannou znamená neuzrát. Igor Bezbolestný, tak se durdí. Holt žencké...
moc se mi to líbí ... aj veľmi sa mi páči ... a trocha pripomína Na dlani
či zameraním toto
ale jednoznačne TIPujem
(ja som sa až k takým obrazom nedostal ani v jednej)
Zdeňku, umíš tvořit mnohem lepší básně, tohle byl z mé strany radostný tip, že ses vrátil na Písmáka.
dík...
jo, je to úplně zbytečné, ale nemohl jsem si pomoci... to prostě nešlo...
Safiáne, no jo, už jsem trochu vypelichanej... kde vidíš lechtivý závěr? ... vonět ke krásné pičce své lásky není nic lechtivého, nýbrž naprosto zásadní věc...
...á dobře mi tak, za kritiku u špatného díla s ukňučeným autorem žebrajícím o tipy a trapně stejně již deset let moralizujícím společnost mi nic jiného nenáleží - pomsta! :-))))
Trochu vypelichaná báseň. Když někdo utopí vtip v nesmyslech první strofy, už ho přes veškerou snahu nezvedne. Ani ten lechtivý závěr není udělaný dobře.