Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePotutelně
Autor
Muamarek
Pole jsou plná jinovatky
na okna buší slepý pláč
Přibývá cest, z nichž nelze zpátky
a každý dík zná „není zač“
Louže jsou srostlé blánou ledu
zmrzlo však více, jak je znát
Co táhne ke dnu, je teď vpředu
sprostota třímá majestát
Dosedá soumrak na ubrusy
na kterých dávno nejde jíst
A když to přece někdo zkusí
dopadne na zem
scvrklý list...
10 názorů
Marku, rádo se stalo, ještě jsem v básni hledala Holana a trojského koně... :-)
Savage Flame
01. 12. 2020Pekne rymovane. Libi se mi to. Dekuji. ;) S.F.
Marku, já jsem zkusil číst tvoje dílko... a nepraštilo to se mnou o zem. Chuť číst i příští se také nescvrkla. ;-)
Velice děkuji za obsáhlou kritiku, Safiáne, moc si jí vážím. Až mě ta slova dojala.
Pohodové dny a zdravím :-)))
Dokonalé skloubení všech komponentů. Obrazy a myšlenky se pěkně prolínají. Dokonce se mi zdá, že se z paralelního podtextu vynoří na povrch verš -myšlenka způsobem, který objevil, přinejmenším pro českou poezii, Vladimír Holan. Na rozdíl od některých básní, kde autor tluče na buben až příliš, houpáme se tu na hřbetě krásně vyvedeného trojského koně, který svou podobou potěší i stoupence "dokonalého" rýmování.
Black, Goro - oběma Vám velmi děkuji a těší mě, že jste si tu své našly. Krásné a poklidné dny.
blacksabbath
01. 12. 2020Mně se moc líbí.....*/************
První a třetí se mi obsahem líbí moc... druhá je podle mě trochu "hrubšího zrna" - pokud srovnávám s předlohou... ale šlape ti to dobře:-)