Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFakt pisu kraviny,necte to nikdo,jen tu filtruju svou chorou mysl.
14. 05. 2002
5
0
983
Autor
Palo
Potkal jsem ho pred nedavnem.........mel huste oboci,asi jako yetti,ale vubec se nesnazil mluvit spisovne.Jako yetti.
Seznamil me s nim kamarad,Standa,ten zna snad kazdyho.
Byl to prijemnej chlap,sice takovej prirodni typ,ale pohodar.
Sakra......nevim,proc nepije pivo.........vzali jsme ho Ke kuldasovi,ale nic......kouka na nas a neco si huhna pod vousy.
Ptal jsem se odkud je,jen rikal neco o Asii a pribuzny v Jizni Americe u And............hmhmhm
No.........pointa je..........ze to je Yetti.
dobre tedy,budu.........ale jelikoz toho moc nenakeca,tak ti pozdravy muzu vyridit rovnou :)
Pardon za prodlevu casovou.......
No,moc se na to netvaril.......pry te nezna.......ale ze pry preje krasny zbytek noci, a me ze pry preje, at se s tebou jeste setkam v techto krajich.Je to hodnej chlap,ten Yetti,ze? :)
Pomerančová
14. 05. 2002Monty_Python
14. 05. 2002Bezdomovec
14. 05. 2002
kopil jsem ve snu v obchodě na sídlišti chleba a máslo.Večer jsem lízal betonový sloupek před kinem.Tolikrát hnědou šlukovku za den...