Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesvítí
Autor
Dagmaram
13 názorů
blacksabbath
02. 01. 2021...já si chytře počkala na nápovědu....:-))))).................*/*************
Alegno, možná jsem i tou první polovinou mohla skončit. Díky za čtení :-)
Kočkodane, jestli jsem u tebe rozsvítila, super :-)
No, ten zvláštní dialekt, to je spíš zlozvyk. Smajlík nezbeda.
Po přečtení svítí mi tvář nepotemněla zklamáním. A ty vložky v kazachštině (nebo jde snad o uzbekštinu?) tomu dávají zvláštní šmak.
Evženie Brambůrková
26. 12. 2020Také mi to chvíli trvalo, ale pak se to zlepšilo. :-)
No to je konec! Je mi čtyřiapadesát a nepoznám sněhuláka! Pořád jsem totiž měla vizi žhavejch uhlíků (popř. "uhlíků" ve smyslu světýlek), asi jsem ti ty ruce chtěla zahřát :)
Annie, ty tři bílé (koule) s uhlíky vertikálou, to je sněhulák.
Dcera na to přišla, manžel ne :-))) Možná jsem to přepískla a málo naznačila, ale ty "koule" se mi tam nějak poeticky nehodily a zdálo se mi, že by to bylo takový snadný
světýlka obvodem, to už je jen nějaký ten vánoční řetaz třeba okolo obvodu stromu před domem.
S tím časem nevím. Ten prostý přítomný je takový úderný.
Díky, žes četla. Potěšilo :-)
Pěkné.
Ta první sloka je pro mě hezky obrazová, v tý druhý neumím vyluštit
" tři bílé s uhlíky / vertikálou, / světýlka obvodem"
ale možná mi jen chybí představivost...
A "I turn on" - nevím, nebyl-li by zde vhodnější (pokud to dobře chápu) průběhovej či předpřítomnej čas, ale přítomnej prostej je samozřejmě zvukově hutnější...