Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVlny mý touhy
Autor
annnie
Vlny mý touhy někdy 2014/15, břeh rybníka Papeže
Jdu kolem rybníka jak po baltském břehu
vichr bouří hladinu barvy vltavínů
bílé vlny spěchají ke mně
a volají: Moře! Moře!
20 názorů
Šmarjá! :) Tož na oplátku večery i noci :) :)
Teoreticky vzato mi avíza nemusíš posílat - mám tě v oblíbenejch, choděj mi samy. Ale bohužel jsem díky této konverzaci zjistila, že mi na dva tvý poslední texty nepřišly. Ono to automatický avízování tady moc spolehlivý není. Takže, prosím, avíza mi posílej, je to jednoduchý: v rámečku Avíza proklikneš (=zamodříš), komu avízo poslat a pak dáš "Odeslat". Pokud v rámečku Avíz není ten, komu chceš poslat, vypíšeš ho do úzkého rámečku pod tím, můžeš i víc lidí najednou (asi je třeba je oddělit čárkami, já to tak dělám). Zatím díky a.
Savage Flame
09. 05. 2022...a taky večery... :D Jinak jsem tedy dnes pokračoval (Svlékám vzpomínky) a zajímal by mě názor, akorát neumím ty avíza na věci posílat... ;) S.F.
Savage Flame
09. 05. 2022Ode mne nejen krásný dnešní den, ale i ty ostatní... :) S.F.
Savage Flame
08. 05. 2022Líbí... Díky ;) S.F.
:) Dokud vypadávaj písmenka, je to ještě dobrý. Mně bohužel občas vypadávaj slova... myšlenky... vedení :) Tak ještě jednou díky, hezkej den, a.
Radovan Jiří Voříšek
30. 12. 2020ne není, je to fakt poezie
PS mně vypadávají písmenka i přes den
Radovane, pokud vypadlé e můžu přičíst pozdní noční hodině, moc děkuju. Snad to není novotvar od slova póza...
Radovan Jiří Voříšek
30. 12. 2020jo, to je pozie
Milý Milane, jsem ráda, že jsem tě pobavila, děkuju za tipy a velmi doufám, že tvá dnešní minibáseň (která se mi velmi líbí) nevznikla jako reakce na mý texty :)
Kočkodane, jsem ráda, že mě sleduješ! Ve skutečnosti ale můj nejmilejší živel je jednoznačně vítr, a ten taky celej tenhle obrázek naskicoval. Hezkej večer a.
:)
Píseň racků tenkrát zřejmě přehlušilo burácení větru, byla to skoro vichřice; ale jak si čtu tvůj koment, zaslechla jsem ji teď. Díky