Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte selidl plus
Autor
Dagmaram
21 názorů
Evženie Brambůrková
05. 01. 2021Nesnáším super a hyper markety. Rychlý nákup a pryč.
Silene, díky za komentář a čtení, ráda jsem bavila.
Jo, hypr typu Globus apod. jsem myslela
Na vnitřní je profi škrabka, na zámkovou holt asi nic, a kdo by se s tím..., musí patrně nastoupit až přirozená degradace pryže -- odpliv zjevně hojnější než výskyt odlivného jevu.
Při vracení košíku do rožku účtenky a celkem sexy - co do kapacity - lidl-odpadkáče, nešlo by? Asi má u vás víc než original drátěný poklop do vrchu, zdá se.
Správně ťuknuto, že dešťová kanalizace není splašková, ne nadarmo mívávala v sobě ty záchytné koše (zase koše), se budu muset podívat, jestli je systém stále tentýž. Všechno tak rychle stárne!
A kdo je vybírá?
Jakože mě to bavilo, ten text, výběr košů, no...
PS. Velikostí je lidl určitě suproš, typem kombinace s diskontem (krabice, krabice, krabice), určitě na to mají nějaké fresh kategorie, ti z centrály. Hypr asi letěl tvojí hlavou, viď, upsala ses.
An, jsem ráda, že líbí. Nejdřív jsem trochu mrkala, že se mi tu pod dílkem stahují mraky a nastupuje severské počasí, ale jinde jsem viděla, že se vyčasilo, to jsem ráda :-)
Dyť já vím ;-)
Ale kromě toho, že jsem sentimentální patét, ráda provozuju srandu.
Viděla jsem, žes něco pověsil na zeď, jdu na to, třeba tam bude něco dle mýho
(s tím se počítá, jsem pro každou legraci. Myslíš, že když si to píšeme v závorkách, že to nikdo nevidí? Spiklenecky smajlík)
Kočkodane, jak jsem tam lupla toho paviána, věděla jsem, že je to hozená rukavice. Díky za veršíky. Pobavils
Mezitím jsem zjistil, že byl Nami s jídlovým rýmem rychlejší. Nejde o plagiát, tak ponechávám v původním znění:
Dáša shání něco k jídlu,
pozbývá však klidu v Lidlu,
než stačí být po nákupu,
stresorů už potká kupu,
za mrazu a natož v parnu
je pak zralá na cvokárnu.
(sladký smajlík)
Nami máš recht, je to čirý vandalismus a je neuvěřitelné kolik těch žvejk na dlažbě tam je. Já se vždycky strefuju na kanál (jen doufám, že tím nezalepim čističku odpadních vod. Provinilý smajlík)
Když chci koupit něco k jídlu,
vždycky se zastavím v Lídlu.
Pokaždé mně mrzí když,
zákazníci plivou pryž.
A jsou dokonce takoví,
že na dlažbě zámkový.
Vítám tě zpět, milý Na tváři lehký sníh / hluboko v srci: Pal!
Já mám právě s tím poetičnem nějakej problém. Škoda, že už jsi na mě zase hrubej - napsala jsem ti (tu dnešní) povídku a myslela jsem si, že bychom mohli uzavřít příměří.
Annie se tváří jakobych já tady na veřejné hlásné tribuně před jásajícími davy z celého světa nenápadně odsuzoval konzum. Hovno, Annie. Neviděl jsem žádný poetický důvod, opakuji:
Poetický
Já mám ráda ty obyčejný témata. Když je Velkejch Věcí moc, zrychluje se mi peristaltika :)...
Hrát si na to, jak odsuzujeme "konzum" považuju za laciný. Ten, kdo žije skromně, hlídá si svou ekologickou stopu a přemejšlí do hloubky, se málokdy povyšuje nad lidi, který nakupujou. Kdo z nás nenakupuje??? On je to prachmalej rozdíl, jestli Lidl, Billa, Albert či co... A to, že dneska jdu do Lídlu, vůbec neznamená, že zítra nepůjdu na farmářskej trh a půlku zásob si nepěstuju na vlastní zahrádce. Ale zdá se mi zbytečný tady nad tím moralizovat, hlavně je to pro mě slušnej text a ukazuje realitu s jemnou sebeironií.
Těm tečkám žvejkaček sice nerozumím, v Lidlu jsem nebyla asi rok a nemám auto, ale to nevadí :) Tip a pá a.
a dyť je to blbůstka. Říkala jsem si,
že se třeba chytí,
ten co se při nakupování
lapen jako já cítí :-)
Omámená jídlem? kdo není
Omámená Lídlem? jinde nenakupuju, je to takovej malej obchod, supermarket nezvládnu
Jsi omámená lídlem, jídlem, konzumem a všemi těmi palládii. Proč to píšeš? Důvod? Nevidím