Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdyby to David Koller tušil
Autor
Hamar
Oděný je spoře daněk,
jinak žije spořádaně.
Co spořádá k snídani,
to ušetří na daních.
Poslouchá rádio dančí
a u toho s družkou tančí.
"Platanový kmen už tiskne tvoje tělo,
tak napoj mne má křehká danělo."
13 názorů
Zeanddrich E.
před 4 měsíci... .
Jsem nucen podotknout, že alespoň u nás, na jihu Morav y, jsou texty písní, které hraje kapela Lucie, symbolem českého neznabožství, a až rouhačské zkaženosti... .
Mně osobně se i líbií hudba kapely Lucie, a někdy i zpěv (typ zpěvu) Davida Kolera - ale některé jejich texty ani já poslouchat moc nemůžu... (Medvídek, Černí andělé, Chci zas v tobě spát, a celá řada dalších odpadů... ). -* Takové kapely prostě svou tvorbou přispívají ke gradaci úpadku euroatlantické civilizace, ..., zhoršují její tzv. karmu - a pokud bych měl možnost dneska produkci nějaké kapely zakázat, Ĺucie by mezi těmito (v Čr) rozhodně aspirovala (musela by u mne aspirovat) na přední místo.... .
(( ...)).
Prostě energie kořenové čakry velice nedobře použitá; těžko hledat něco povrchnějšího, bez snad jakéhokoliv pozitivního alespoň tzv, druhého plánu (jaký se dá najít u některých třeba i heavy metalových kapel)...!
Jojo, to máš pravdu. A taky třeba Dan Bárta. Ale nutno uznat, že Bártovi i Krajčovi to jde. Jejich texty mají zvlášní kouzlo, jiskru. Dokážou poskládat slova tak, že je to uvěřitelné. Na Kollerových textech je ta nahodilost myslím znát až přespříliš, i když podle posluchačské základy Lucie to tak možná připadá jenom mně :)
Zbora - Jó, máš pravdu Stypka byl výborný textař. Když už píšeš o té nahodilosti, v té je mistr jiný rodák ze Severní Moravy Richard Krajčo. To je generátor náhodných rýmů. :-)
Politujme Kollera,
v laborce teď říkaj baňky –
ano, je to cholera.
David v lese líbal daňky,
cicmal dosti medvídka,
riskantnosti přehlídka.
Skutečně v mnohém svou ležérní nahodilostí připomíná Kollerovy texty. To Stypka byl jiná liga...
...na místo Platanového kmene bych se rád směle nabíd´ sám - leč asi beznadějně... A tak jen v představách: důvěrně/pevně/něžně/láskyplně/ tisknu Ti na A4 že: Miluji Tě.
blacksabbath
11. 01. 2021každé člověka je škoda...tohoto zpěváka jsem neznala....ale poslechnu si
blacksabbath vidím, že se vyznáš. :-) Mě včera hodně vzala smrt jiného Davida Davida Stypky. Kluka z našeho kraje a mimořádně talentovaného textaře a hudebníka, který zemřel v pouhých 41 letech. Měl jsem ho moc rád a byl na několika jeho skvělých koncertech.
Já Lucie píšu...
11. 01. 2021Zasmála jsem se :)
...kdyby to čet...dal by ti Pouta nebo by tě poslal na Planetu bez paměti.....:-)))))