Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seroznětka
Autor
Dagmaram
/všude je střelný prach/
23 názorů
Pěkná metafora a kontrast - krabička od sirek a všude střelný prach a také první verš, vlastně celá je hezká.
blacksabbath
16. 01. 2021Jjjj....taky se.....někdy... směju cizímu trapasu.....:-)))))))))))))) dobrou noc
black to je výborný :-))) chci říct, to je mi líto (hihi)
Mě moji dobří známí říkají "mimoň". Jsem věčně zamyšlená, a když se probudím, většinou plácnu něco mimo mísu nebo se zeptám na něco, co právě před chvílí probrali. Děsně je tím vždycky pobavím :-)
blacksabbath
16. 01. 2021Když na tebe zařvou...tak jsou asi taky na cestě na tarapii.....Jjjjj trapasy....to je také moje.......jednou jsem vystupovala z autobusu...na sobě dlouhý modrý kabát, bílé kazačky, bílou kabelku, bílou čepisi, bílou dlouhou šálu...prostě jsem byla za dámu.......už je ti jasné co se stalo......šálu jsem si při vystupování přišlápla a ke vší smůle....před autobusem jedna jediná louže....a já se v ní vymáchlala...autobus nabral zpoždění, protože se autobusák tak smál, že nemohl odjet.....:-)))))))))))))))))))...tož tak alespoň jeden z nekonečné řady mejch trapasů.....
haha, to je dobrý black. Co když mě ale zavřou :-)))) A hlavně, můj by to nepřežil, nesnáší trapasy. Na které jsem mimochodem expert, proto manžílek každý večer prohodí k bohu malou děkovnou, že si mě našel :-))
blacksabbath
16. 01. 2021vonotofaktfunguje.....musíš pěkně od plic....hlavně někde, kde je hodně lidí...:-)))))))
black díky. To zařvání není vůbec špatný nápad a řešení. Asi to zkusím :-)
an dík. Chápu, jak to myslíš. Je to způsob. Akorát tenhle býbuch by měl raněné. Tak krabičku řádně zalepim, zaizoluju, zatížím a šup s ní na dno :-)
blacksabbath
16. 01. 2021mně stačí pořádně si zařvat....ale abych nazamluvila tvoji báseň.....i podle komentů donutila k zamyšlení......líbí se mi ...*/*******
Kočkodánku, klidně můžeš v próze. Smajlík kravaťák. Parádní veršíky. Díky.
Tuší ruská rozvědka -
Česko – samá roznětka
od báby až po dědka
však hlavně klepny na pavlačích
explozivně kafrat stačí
hubou síly ekrazitu
ničí vztahy v řadě bytů
ústní bomby, mini, pumy,
leptat jejich sliny umí
To s tou veršovánkou bylo... no řekněme mazaný. Dostala jsi mě pod tlak , takže jsem ji tedy vytvořil. Ale někdy také komentuji v próze, musím si přece občas odpočinout, aby se mi rýmovací mašina nezavařila. A možná jsem to plánoval právě u tebe... (lehce káravózní smajlík)
Jelikož se na tvou veršovánku těším, již chvátám poslat ti písmákovic poštou své maxi dílo
Dášo, tak tady si můj spešl software ani neškrtnul. Pokud v sobě pocítíš spalující touhu po mém hodnotném komentáři, tak si ulevíš přikopírováním dílka pod dílko či do zprávy. (Tu tíhu rozhodování z tebe nemohu sejmout.)
No a co? Pořádnej bengál!!! Jdi do toho! Dřív než to bouchne uvnitř...
Tip a terapeutické pohlazení, pá a.
Evženie :-) kolikrát si říkám, jak to ti terapeůti všechno unesou a kam to pak sypou
Beny, co najít novou? Kruci škrtej, když můžeš. Já nemůžu, rozbuška, kam se podívám.
Tak mám v sobě tu krabičku od sirek plnou malých dřívek. Každá by mohla na vzduchu krátce zaplanout. Ale dusím to.
Kdybych měla terapeuta, pak by on asi také jednoho potřeboval. :-)))
Terapii jsem podstupoval překrásné tři roky... Žel paní psycholožka se odstěhovala a já tak zůstal zase na vše sám... A že těch tajemství co jsem Jí prozradil bylo! Ostatně komu už jinému že?!
A tak jsem jako utopená ponorka.
Taky až na dně.
A tady klidně můžem škrtat.
VŠUDE JE JEN VODA.