Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJako by ...
Autor
MilanH
Od souseda
se ozývaly zvuky,
jakoby hrách
na stěnu házel
Blázen !!!
21 názorů
Děkuji za zastavení se a tip a opraveno :-) Nakonec prý fazole :-) tvrdil , když jsem jej ptal :-)
Legrační:-)
... a co že házel právě na tvoji stěnu??
oprava: Od soudseda - Od souseda
jeden pred varením hrach namáča, druhý hádže o stenu ... len nech sa hrachovica podarí
Pokud by se mu to povedlo, tak doufám, ze ty perly pak nebude házet sviním. (napríklad tchyni)
Nebo jde o souseda vegetariána, který se zase jinde docetl, ze cínstí vedci zjistili, ze se perly po odrazu od zdi a dopadu na zem nekdy mení na hrách.
A byly to nakonec vubec rány hrachu dopadajícího na zed? Treba ho jen snedl a ted… V tom prípade by se cloveku ulevilo, ze existují steny.
Zítra se bude tančit všude. Už si vplétám červenou růži do vlasů.
Ano hrachovou kaši mám rád , ale už dlouho jsem jí neměl :o) !!!
Já jsem slyšel ozvěnu,
když házel hrách o stěnu.
Když ten hrách na stěnu házel,
o stěnu se neodrážel.
Odrážel se o Zdenu.
(Zdena, jeho žena nová,
za svobodna Hrachovcová.)
američtí vědci zjistili, že po odrazu od zdi a dopadu na zem se někdy hrách mění na perly...třeba soused zkoušel, jestli je to pravda...
Doufám, že ten blázen aspoň házel hrách na zeď v patřičném rytmu. To by mohlo znít jako kastaněty. Tak teď ještě kytara a zpěvák flamenca. Olé! Tip.
Byl to věru blázen, když hrách na stěnu házel....lepší je udělat hrachovou kaši.....že mám pravdu, braši?!