Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBe mine
Autor
annnie
Be mine Matylda, pondělí 8.2.2021, 4.00 ráno
Le
hni do mýho lože Bo
si že
S dnes u mýho stolu j
n e
í n
d s
e p
j o
m l
e u
Kéž i
v n
b z
oží bázni koupu se v lá
S o večeři U
P - - - - - -
R - - - - - -
O - - - - - - D
S - - - - - - V
B - - - - - - E
O - - - - - - Ř
U klepu ti Í
m z s v
i e o ý
m V D h
ě o
B L
o o
ž ž
e
26 názorů
Marcela.K.
18. 02. 2021Nezlob se - ale mě napadlo jen tohle :-)
Karikatury na psacím stroji??? To jako textový karikatury? Nebo taky obrazy??? Jestli jo, hoď sem něco na ukázku!
Dík a.
Zeanddrich E.
14. 02. 2021Je to hezké a nápadité (a připomnělo mi to, jak můj otec v 60.letech vyklepával karikatury na psacím stroji :) )
Milý Bačkovský, zcela jednoduše: kdo se směje naposled... Moc děkuju za krásnej koment a.
Díky, Josephino. Konečně někdo ocenil mý kutilství :) Měj se a směj se a.
Ó díky, Alegno! Přeju den plnej obrazů... den jak z obrázku... den jak malovanej :)
No Mortície!!! Že vás odtud s Benetkou někam vykážu!!! No ne, radši ne, to by to dopadlo... Tohle si na triko nevemu :) Dík, přeju den plnej božích nápadů a.
Benetko, není třeba se omlouvat. Já jen, jestli víš, jakej je v tomhle případě rozdíl mezi "blondýnkou" a "brunetkou" (omlouvám se všem blondýnkám světa a fakt to tak nemyslím!)... Pokud muž řekne slovo "platonicky", brunetka udělá zcela totéž, co blonýnka - jen s plným pochopením :)
Nekalé představy nemám evidentně jen já.. (ďábelský smajl..)
Asi bych se měl omlouvati milá Ann avšak... No - napadají mne jen samé ptákoviny a Tys mi nahrála na smeč. Heč!
To jak si povídají dvě blondýnky a ta jedna řiká:
Můj ctitel mi řekl že mě chce milovat platonicky.
A to je jak? Ptá se ta druhá.
No to právě newim. Ale pro jistotu jsem si umyla i ř*ť.
Omlouvám se.
Benetko!!! Tytyty! Je to čistě platonický! A do zlatýho deště, myslím, ještě pár měsíců čas :)
:) :) :)
Mortície!!! Mně se zdá, jestli ty nemáš nějaký bůhvíjaký nekalý představy...
Morticia Adams
08. 02. 2021Božský večer s božským protějškem..co víc si přát. ...hihi
No, Mortície... Dá se vlastně říct, že je to taková valentýnka pro Boha :)
To mě nenapadlo, dík za inspiraci! Jsem ráda, že ses stavila. Přeju božskej večer a.
No, tomu se říká zodpovědnej přístup :) Díky, black! Jsou tady i tací, to bys nevěřila, který kritizujou :) To jsem to tady chytla... :) :) :)
Krásnej večer a.
Morticia Adams
08. 02. 2021Valentýn na krku. :-D Super, mě se to líbí (a to ten svátek přenechávám cizincům..) *
blacksabbath
08. 02. 2021luštila jsem skládala...lože, stůl, vanu, srdce i dveře...snad jsem dobře vstoupila....*/**********
Ale pane kritiku... Je to prostě pět částí, který složej můj bejvák a božskej hotel - tedy prostě shrnutí celýho života. Ale o.k., tušila jsem, že mi to tu někdo zase otře o čumes :) Tak jen si, písmáci, kritizujte, však on to pámbu vidí :) :) :)
aleš-novák
08. 02. 2021trochu to navazuje na Trůn, ale tohle už je hodně překombinované...