Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStarej
Autor
LGarra
Má smutná záda
kulatá a těžká
11 názorů
Doufám, tajně doufám, že se vracím zpět k sobě :)... Takhle jsem psala před deseti lety... https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=402795
Jsem upřímně vděčná, za vaše zastavení...
No ty bláho! Jak dlooooooooooooooooooooooooooho já nehrál piškvorky...!? :)
Tak se zdá, že se mi podařilo zachytit něco "univerzálního", mám radost, že se líbí. Děkuji také :)
Moc krásný text....připomnělo mi to mou babičku, jen místo piškvorek by byly křížovky ...děkuji a tip
ty piškvorky jsou tak malé, ale pro něho mají význam jako pro jiného velké poslání. A já myslím, že jsou s tím velkým rovnocenné. Člověk si svůj malý velký smysl dokáže nalézt ve všem.
Teď když jsi mi napověděla, tu hrdost a vytrvání tam opravdu vidím.
Já právě nevím... Chtěla jsem tam vtisknout spíš hrdost, než radost.... Stará škola? Lidi, co to nevzdávaj? Lidi, co vlečou své kříže a čekají, až jejich svíčka dohoří??
Ale možná má doma ženu, stařičkou a krásnou, a rozečtenou detektivku... A svůj svět miluje.
Je to moc pěkné. Má svou radost a při ní jistě jiskru v oku. Malý velký text.
Ach jo... Pořád se to snažím pochopit, abych jednou byla připravená... A pořád mi to nejde. Pořád tolik doufám v rychlej, smířenej, důstojnej odchod... A tváří v tvář takovýmuhle textu se pak stydím za svou nepokornost... Tip a.