Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seambiciozní úvaha
Autor
aleš-novák
vždycky toužil
být v první linii
boje proti pandemii
tak pracuje
jako ochranka
u vstupu do Kauflandu
12 názorů
Radovan Jiří Voříšek
13. 03. 2021může se dát i k městské policii, tam bude mít i kompetence mlátit tatínky před dětmi
Evženie Brambůrková
11. 03. 2021To je přímo poslání.
Tak, tak: O jakou pandemii jde? Aktuálně je nejhorší pandemie obezity, dlouhodobě je to pandemie příliš ohebné páteře.
v první linii si pobyl
mezi regály se pobil
cítil se jak v hororu
nablil si
do respirátoru
nedávno mě ochranka nevpustila dovnitř, měl jsem dvě roušky přes sebe, ale už den předtím začaly platit respirátory...jsou to lidé na svém místě.
A bojuje proti pandemii covidu nebo partyzánsky proti pandemii nákupů?
Polohlasně: Dobrý den, madam, ani sem snad dneska nechoďte... Maso tu máme už od včerejška zkažený... V chlebu jsme při krájení našli dva šváby... Jedna pokladní má asi kovid a druhá se furt nějak divně drbe, už třetí den... Cože? Že přijdete jindy? No v tom případě dovolte - tady malá příručka "Jak přežít ze zásob v bytě půl roku"... Je to zdarma!
Muž musí velmi dobré nervy mít,
na této frontě není nikdy klid.
Třeba prodávající jsou na tom podobně jako lékaři, i oni jsou v první linii a málookdo si na ně vzpomene.
a navíc to vypadá, že s trochou štěstí by se mu mohlo podařit i
BÍT V PRVNÍ LINII
Tak to je jiná liga první linie :D Myslím, že je i nebezpečnější, protože tam na každém rohu číhají agresivní kaflandomaniaci! A ti jsou možná i horší než pacienti!