Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVesnice
Autor
Petr Svoboda
Vyrostl jsem na vesnici
a cítil se uvězněný.
Říkal jsem si
čeho tady mohu dosáhnout?
Třeštila mi hlava
z pomyšlení
že by to mělo
být navždy.
Pro všechny jsem
byl divný
Dívali se na mě
jako na růžového slona.
Věděl jsem
že musím vypadnout
A to je na vesnici
jediná dobrá věc.
Že víš, že můžeš vypadnout.
13 názorů
Měl jsem známou. Vesničanku. Dodělala si školu a hurá! Za lepším životem do Práglu. Za týden byla zpátky... Jo jo. To jsou ty života zkratky.
Věděl jsem
že musím vypadnout
A to je na vesnici
jediná dobrá věc.
Tak to jsem asi opravdu špatně pochopil. Špatného na tom samozřejmě nic není.
Petr Svoboda
18. 04. 2021No já jsem taky rád, že jsem z té vesnice vypadl. Ale špatně jsi mě pochopil. Já nemám nic proti lidem, kteří na vesnici žijí a pracují. Ti tam patří a cítí se tam dobře. Vím, že bez nich by neměl kdo pracovat v zemědělství a odvětvích, co se ve městě nedají dělat. Ale já prostě cítil, že tam nepatřím. Je to špatně?
Jsem rád,že takový jako ty, z vesnice vypadli. A jinak taky divný.
Evženie Brambůrková
16. 03. 2021Žít můžeš tam, kde máš to nejdražší.
blacksabbath
14. 03. 2021Až zestárneš....rád se vrátíš do klidu...:-))))............*/*********
Petr Svoboda
14. 03. 2021Rád věřím. Já se na vesnici taky rád zajedu podívat. Mám tam dvě sestry. Ale prostě žít bych tam nemohl. Jsem městský člověk. Každý to máme prostě jinak nastavené. Přeji hezký den.
Já jsem původně z města, žiju na vesnici a je to tu fakt bezva. Není vesnice, jako vesnice :-)
Cíle dosáhneš kdekoliv. Městský hřbitov může mít, dočasně, lepší vyhlůídku.
Já Lucie píšu...
14. 03. 2021Já bych také nedokázala bydlet na vesnici, takže souhlasím. Vesnice má ještě jednu dobrou věc - klid...
Zajíc Březňák
14. 03. 2021Dávám tip a připojuji úplný, naprostý a důrazný souhlas.