Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBlázen
19. 05. 2002
3
0
1245
Autor
Ikvous
Neber blázna vážně, ale vždy mu pozorně naslouchej!
Nie snaha zosmiešniť ich. Iba že titul BLÁZON nie je tak jednoduché prisúdiť konkrétnemu človeku (len preto, že mu nerozumieme?). :o)
Whelp: No, to jo... Největší šílenec svý doby, kterej uměl dobře mluvit. Já jsem taky ukecal babču, aby si koupila novou kuchyňskou linku.
Nepamätám si to presne, ale znie to nejako takto:
Blázon sedí pri vani a opakovane nahadzuje imaginárnu udicu. Psychiater, ktorý si chce vydobiť jeho dôveru sa so záujmom pýta:
"Berú, berú?"
Blázon na to:
"Somár! Čo nevieš, že vo vani ryby nežijú?!"
W: To je sice pravda...ale ON zas takovej génius být nemusel...vzhledem k situaci, která v té době v Německu byla, lidi přímo prahli po nějakém vůdci.....
Ale jo, uznávám, Hitler BYL vyjímečný...blázen....
P: To už je zase snaha zesměšnit profesi psychiatrů....to je, řekla bych, něco jiného...
Blázon, ako sa dnes zvykne príliš bežne hovoriť, je človek, ktorý sa vymyká štandardu. Teda je výnimočný - ako génius; kto má dosť odvahy určiť medzi nimi hranicu?!
:o)
O Hitlerovy také říkali, že je to blázen a co všechno dokázal.
Slova bláznova: "Nejsem jako vy, tak mně nenuťte dělat ze sebe blázna."
Whelp: Mluvíš o A.H. jako o člověku, který by si zasloužil obdiv.....!!!!.......!??!?!?!?!??!?!??!?!?
Pepo: tak to sedí..:) ...přijde mi to trochu tragikomické, ale je to pravda.....
tak proč mi nikto nenaslouchá? ...
... ajo to bylo pozorně ... tak nic ... chjo
Jeanette to řekla i za mě!!!
Čmelák: myslím, že ten případ o kterém mluvíš je asi poněkud o něčem jiném....
......občas to mají blázni v hlavě daleko víc srovnaný než my ostatní......:)
hvezdicka1
02. 06. 2002
Mám básničku Svět plný bláznů, ono na tom něco bude, ta jejich jednoduchá filosofie...
Blaznivkaaa
25. 05. 2002
TIP
Rozumím, ale znám horší případy...
Znám čtyřicetiletého člověka,
který se tváří - jako blázen,
nemluví, ale vydává skřeky - jako blázen,
dorozumívá se posunky - jako blázen...
Chová se jako blázen - A JE TO BLÁZEN.
Například už stokrát počkal až jeho maminka
odejde na nákup, poté se zamkl uvnitř bytu - a nikdy sám nedokázal bez pomoci dveře znovu odemknout... A jeho maminka zapomínala klíč ve dveřích stále častěji a on se stále častěji zamykal. Pokaždé se dětinsky "těšil" na chvíli až se jeho maminka vrátí z nákupu, začne hystericky řvát, neobyčejně sprostě nadávat, mlátit a kopat do dveří a nakonec trpělivě vysvětlovat: "Stiskni klíč! Otoč klíčem! Ne tam! Na druhou stranu! Ne tam! Ještě na druhou stranu! Proboha, nevytahuj ho z dírky! Zasejc ti spadne na zem..."
Nakonec se dveře otevřely, nadávky té paní dosáhly vrcholu, zuřivost se také vystupňovala a mezi tím vším bylo zřetelně slyšet: "Ty cvoku, ty se vážně chováš jako blázen."
V podobných chvílích mě už často napadlo, že: "Nic není směšnější než okamžik, ve kterém jeden "blázen" prohlásí o druhém "bláznovi", že právě on se chová jako blázen."
To Čmelák:
Je to smutný, ale stále se vyskytující. Také jsem se s tím už setkal.
Pravda pravduca, blazni hovoria vzdy pravdu, preto im ostatni vravia, ze su blazni.....