Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHyperglykémie
Autor
Diona
Tak ráda
šeptala bych tiše
zas laciná klišé
puncem bych je opatřila
dlaně něze zasvětila
třeba bys byl taky rád
napořád
29 názorů
Dane, děkuju Ti za návštěvu. To jsi mě potěšil :-) Hezký podvečer Ti přeju
Morticia Adams
05. 04. 2021Ach..*
a2a2...tak jsem ráda, že Tě malé nedopatření, přimělo mě navštívit :-) Oslovení Radmilo patřilo Radmile Marii. Ale jsem moc ráda, že jsi ke mě zavítal a věnoval mi koment s moc podařenou předělávkou. Když budu psát, vynasnažím se na Tvé rady myslet a prakticky je použít. Je to leckdy přetěžké. Nemám to v krvi. A i když se snažím vážit slova a významy na lékárnických vahách, stejně se mi to nepovede a výsledek nestojí za nic.
Měj hezký den :-)
D
Všiml jsem si, že tě oslovují Radmilo (jméno mé sestřčky) a přiznávám, že mne to přimělo (ač to není správný motiv) k nahlédnutí. V podsttě sympatická miniatuta, byť sklouzává po povrchu klišovitých témat, ale s tím se vyrovnáváš tím, že ho zmiňuješ navzdory a vtipně zdůrazňuješ puncem. Osobně mám rád hodně stručné texty, když mají co říct, pak obsah zazáří. Ty jsi usilovala o vázaný verš a to svázalo i tebe. Např. ...šeptat tiše... , šeptání je tiché samo od sebe. Tahle drobnost by vyzněla stejně hezky i ve volném verši a možná i čistěji. A tip za to, jak jsi si poradila právě s využitím slova klišé, ten punc je výmluvný, protože klišovitost je často odmítána, ale jde-li o niterný pocit, proč ne.
Tak ráda bych šeptala
zas laciná klišé opatřená puncem
a dlaně něze zasvětila
třeba bys byl taky rád
Čudlo, děkuju Ti za návštěvu...Ty máš to svoje krásné napořád ..však jsem to Tvoje nádherné vyznání četla. A můžu Ti říct, že mě to opravdu moc dojalo.
Krásný večer, Vesuvanko, Ty jsi hodná, že ses zastavila, děkuju Ti za milá slova.
blacksabbath
25. 03. 2021Tobě také krásné odpoledne Di...:-))))
blacksabbath
25. 03. 2021nerušit....pšššššššššššš..................*/**********************
:-)))) Beny, díky, že ses zastavil. Situace pitomá dostat se tak do kóma ,-)
gabi tá istá
25. 03. 2021a toto je milééé*
Když mi šeptáš levná klišé
do ušního laloku,
klid se těžko hledá v šíše,
nejsem dalek amoku.
Něžné dlaně místo pěstí,
jejich pohyb hladivý,
hned se amok změní v štěstí,
moje srdce nádivy
registruje vzrušení,
urychlí své bušení,
tep se stává pádivým.
Dobré ráno, Andělko :-) ...Ty jsi takový zdejší Anděl. Děkuju Ti za návštěvu a milá slova