Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChomáčky krve a jiné veselé dokonalosti
Autor
Akim
Sekala latinu,
přesto jsem ji nasekal
na holou,
a bylo nám nádherně,
oběma,
krásně to vonělo.
15 názorů
vždyť já vím, ale přece poezie o BDSM nemusí být o tom, že z něj takový kousek nepoeticky vytrhneš :-)
možná by to bylo zajímavé zabalené do dalších veršů. Takto o samotě mi to přijde jak básnička do BDSM časáku
Ale vždyť to pořád je poeticky zabalené. Poezie se dá totiž nalézt i tam, kde ji třeba člověk ani nehledá. O to krásnější nález to potom je. :-)
Akimku, děkuju, myslím, žes to mohl nechat poeticky zabalené a už dál nerozbalovat :-)))
Tak ono je to psané z lásky a vlastně je to i důkaz, že BDSM erotika není rozhodně o násilí a agresivitě, ale že naopak u ní může člověk zažít spousty legrace. :-)
...a to se Ti, Akime, opravdu moc povedlo...smála jsem tu jak střelená :-)))
Navíc, je to "nasekáno" s takovou něhou a tak vtipně, že jsem se hihňala dojatá a rozsekaná najemno zároveň ...a pak jsem šla s rozculeným výrazem sekat cibulku pro přípravu oběda :-))
Dílo je myšleno vážně i nevážně, každopádně smích je rozhodně na místě. :-)
Sekanie mám zo všetkého najradšej, sekanie sú moje chvíle najsladšieéééé
Sekám rád a je to na mě doufám znát. :-)))