Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha po testu
Autor
aleš-novák
špejle
se dávají
do jitrnic
a ne
do nosu
43 názorů
Benetko! Vážně??? U nás v Čechách se jim říká jelito! Je-li-to možné, toto?
A tip pro Aleše a dík všem za vtipný komenty, velmi jsem se pobavila, byť poněkud se zpožděním...
...tady u nás na nejjižnější moravě se taky řiká o něm kdo je ťululum nemotora a pomaleji chápající že je JITRNICA. Ale špilky do nich nikdo necpe... :D
Za mě tip!
Nevěš hlavu (jinak si probodneš nozdru špejlí), bradu vzhůru,
bude líp!
Evženie Brambůrková
16. 04. 2021Ten, kdo to vymyslel má jitrnici na čele.
aleš-novák
16. 04. 2021a asi je vegetarián...
aleš-novák
16. 04. 2021spíš spíž než špíz...i když...
Ty si nedáš pokoj :-)) Nevadí Ti, že upadneme u Aleše v nemilost?! Buď rád, že tu není Majaks. Ten by zaryčel jak válečná polnice "Piz*y se tu sešli/y u kávičky ,-)))
Při troše fantazie se dá odvodit: klábosení – klobásy – jitrnice, čímž bychom se ladným obloučkem vrátili zpátky k tématu.
A od této chvíle už držím vodního hlodavce mlčení.
Kdo nebo co, je to jitrnice? Zásadní otázka, problém, který nikdo neřeší
nojjj....dejchat se dá pórama....ale se zašpejlovanou pusou si tu jitrničku nevychutnám
To jsou zkrátka takové vládní špejlce, pardon, špílce.
Když do nosu se strká špejle........tak je to špejlování...ev. podle Proseckýho špílování......špejle se do jirtnic nedávaní.....nešly by rozkousat.....špejlena se jaterničky a jelítka uzavírají...Jjjj mám obavu.... aby nám v rámci opatření nosy též nazašpejlovali
u nás skôr do nosu :)
v denšných "jitrnicích" nachádzam skôr také kovové krúžky
aleš-novák
16. 04. 2021lastgasp: úvaha je "po testu", ne "po protestu"...:o)
Myslím, že jestli tu budeme pindat, Aleš z nás udělá jelita vycpané špejlema a svinským krokem nás požene tou tvou holí ,-)
Aleši, promiň, Kočkodan je dnes nějak obzvláště ukecaný ,-)))
jen si tu klidně kláboste, tady se nemaže...:o)
Dio, tak to bych chtěl zažít na vlastní oči. (smajlík s roztouženým masochistickým výrazem)
Ale asi bychom už neměli testovat Alešovu trpělivost. Uvažuj – od jeho dílka jsme naše komentáře přemutovali do osobního žabího a myšího sporu. Aby nás nakonec nepřetáhnul oba. Nebo nedal do nosu (a špejle by to byly sotva...)
Luboši, ty ukrutníku! Seš si vůbec vědom toho, že to bylo od Tebe pěkně Eckelhaft, bo jak se to u vás říká ? ,-))) Ech, taková opičácká podpásovka. Myslím, že tě tou holí přetáhnu ,-)))
Dio,
tvoje necitlivá poznámka se mne citlivě dotkla. Já přece nemůžu za to, že chodím s bílou hůlkou a občas se k někomu nechtěně přimotám. Navíc mi při četbě tvého prvního komentáře naběhla na čele žíla vzteku a zcela neprávem jsem se na sebe děsně zlobil, že jsem nechápavý. A to by u Kočkodana byla věru zatracená pohroma... )selbstverständlich kopa mrkajících smajlíků)
O testování se připravuje nový televizní pořad "Vytřeno."
Asi poprvé od vzniku lidstva se stávají středem zájmu i jíné dírky...
Já jsem jednou viděl strýce,
ten měl nos jak jitrnice.
To se člověk snadno zmejlí,
kam si má strčit tu špejli.
A taky:
V poslední době je to tu jako na sběrném dvoře,
všude samé: "Vak-cínu! Vak-cínu!"
:-))
prý se budou strakat i do pr*.... ee, pardon, tedy jako per rectum...hmmmm
No... to je pravda! Ale dnes už to tak neplatí :) Lékaři se změnili na řezníky.