Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSoutok
Autor
Zajíc Březňák
někdy už sotva teče,
za roky ve tvém náručí
vyvzdychala kaňon,
hladíš ji,
kde peřeje přeskakují balvany,
čert tak skáče na kozu jen občas,
stavíš hráze dlaní,
vtékáš do ní
pootevřenými ústy,
ráno se oba ptáte,
kdo je kdo a kde končí
společný tok
*
16 názorů
Zajíc Březňák
15. 06. 2021Děkuju moc, Alane.
Nespoutaný
15. 06. 2021supr
Zajíc Březňák
24. 04. 2021Děkuji za návštěvu, Zeanddrichu E.
Zeanddrich E.
23. 04. 2021Hezké to je
Zajíc Březňák
20. 04. 2021Luzz, také tobě díky za tvou stopu zde. Jsem rád, že sis na tom alespoň něco našla.
Zajíc Březňák
20. 04. 2021Janino6, děkuji za návštěvu. :-)
je to trochu jiný než tvoje klasické texty. neslušný místa, čerta a kozu bych vyhodila... vlastně celou tu druhou sloku... aby to mělo nějaký erotický náboj, bylo by lepší tak nedopovídat... jen můj názor.
ale poslední sloka se mi docela líbí - zřejmě proto, že mi připomněla závěr jedné mé starší básně.
Děkuji všem.
Atkij, také tobě vřelé díky, pravda, u těch milionů let jsem sám taky váhal... Neslušná místa by šlo asi odstranit... :-) Takže o tom ještě popřemýšlím a text ještě možná upravím. Děkuji za připomínky.
Hm, pěkný text. Možné zpřítomnění by se mi líbilo ještě víc. Miliony let ve tvém náručí...nestačily by roky ve tvém náručí? Neslušná místa bych vynechala. I tak má text slušný náboj. Vlastně dvě slova, k nimž mám výhrady. A je na Tobě, básníku, jak s tím naložíš.
T + V
blacksabbath
18. 04. 2021Zajíci....to fakt krásný....wow............*/*****************
Radovan Jiří Voříšek
18. 04. 2021spojení řek a spojení lidí, ... povedené