Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVoľné miesto / 9
Autor
dajakbol
Znížim sa po zem.
Ukryjem za závesom.
Robím, čo môžem,
nech nie som.
14 názorů
odmontované svetelné tabule, hodinový hotel prebudovaný na ZŠ, tel. číslo napísané kriedou na tabuľu a učiteľ so syndrómom vyhorenia
to vše mě napadlo než jsem dočetla inzerci na Voľné miesto :)
Přidám vtip:
Co jsi, prosím tě, na tom záchodě tak dlouho dělal?
Přemýšlel jsem.
A o čem?
O tom, kdo a co jsme.
Čo zmenila Tvoja bunka, tá, čo práve zahynula? Čím je významná? Kde sa o nej bude písať? Veď je ich tu toľko podobných, bezmenných!
A takmer o každej z nich sa dá napísať to isté.
Lenže Ty žiješ, myslíš, tvoríš, dávaš, miluješ vďaka nim. Sú nevyhnutnou podmienkou Tvojho života. Pravdepodobne o tom nevedia, a netušia o Tvojich myšlienkach a ani činoch. Ani o tejto básni, ktorej dávam tip.
Thea v tramvaji
19. 04. 2021Krásná věc. Tíživá... A přitom jako jinovatka. Mám z toho paletu pocitů!
U tebe vždycky najdu "zaručenou kvalitu" :-) Myšlenky i forma, obojí super.
fajn, si ze sebe utahovat- bo jedině takhle se to utáhnout dá:) nic něměň, ráda tě čtu.
Radosť z čítania nie je radosť z toho, že viem čítať ale čo pritom čítam, napr. ako teraz. Lepšie to neviem napísať.
Málokteré verše, působící téměř nenápadně, jakoby nic řečené, přitom mají (na mě) tak emotivní dopad. V tom je síla Tvé poezie. Jemná, chytrá, nevtíravá a přitom čtenářsky předatelná introspekce. Sevřelo. A připomnělo, jakou sbírku si dnes ještě otevřít.
Radovan Jiří Voříšek
18. 04. 2021profi úroveň, za mě výběr
Změnil, dajaku... svým ojedinělým stylem. Parádní báseň, zajímavé rýmy, vytříbenost...