Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMedvěd -
Autor
Nami 99
Abyste věděli o co se jedná.
Stalo se v Beskydech1601.
Medvěd se probudil začátkem ledna.
Naštvaně kope a dupe po lese,
celá zem v lese třese se.
Nadává, zlobí se a dělá kravál :
"Že jsem si v září to kafe dával!"
23 názorů
Aru - obchodník chtěl obchodovat s jiným obchodníkem. A protože ještě nebyly zavřené hranice kvůli kovidu, tak ho sem pustili. A kdo ví, jestli medvěd nesežral obchodníka s kovidem a pak mu bylo blbě.
Kdyby medvěd věděl, že kafe obsahuje kofein, tak by si ho nedal :-)))***
Uvedomuje si niekto, čo ten chudák musí do seba nasypať za prášky, aby prespal celú zimu?
Obchodník chtěl obchodovat s kávou. Ale když ho medvěd sežral, tak to už nešlo.
Kočkodan -
Když Vávra vypil to kafe, řekl Maryše:
"Já si půjdu lehnout. Jsem dneska ňákej otrávenej."
snake_01
On toho arabskýho kupce s kafem opravdu sežral v září 1601, jenom o tom nejsou žádné záznamy. Kupec byl sežranej a medvěd to nikomu neřek.
Jestli je 1601 letopočet, pak je to na kávu příliš brzy - na internetu jsem si našel, že první kavárna ve Vídni (a pravděpodobně tak i v celém Rakouském císařství) byla otevřena v roce 1700.
Přestože už leccos cumlal,
kávu si jen vštípil,
kdo ví, co to onen brumla
toho září vypil...
No to je tak roztomilý!!! Úplně ho vidím! Myslím, že to byl prapředek médi Bédi.
A k těm pochybovačům výše: předpokládám, že kafe sežral s nějakým neopatrným arabským kupcem :)
Jen bych se moc přimlouval za opravu "by jste" na "byste", promiň, rve mi to oči :). Tip tip tip a.
Medvěd se může utěšovat tím, že Vávra měl s kávou problém mnohem větší…
Evženie Brambůrková
05. 05. 2021Uprav století běsnění a bude vše v naprostém pořádku :-)))
Přijde zajíc s ježkem k medvědovi...."Hele...my ti na ten pořádek v lese bodáme".....:-))))))
Já Lucie píšu...
05. 05. 2021To chápu, že Tě zlobí :)
Já Lucie píšu... děkuji moc.
Mám rád zvířátka obecně.
Medvěd, činčila, bobr. Krtek mně někdy zlobí.
Já Lucie píšu...
05. 05. 2021Ty máš ty medvědy nějak v oblibě? :)