Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seporšák
Autor
Dagmaram
30 názorů
vesuvanko ráda jsem bavila. S tou jehlou na tom gramofonu je to zapeklité, člověk si dupne a neví, kam si potvůrka zamane poskočit a jestli to neškrábne desku :-)
Beny, tys to vypích, o tom to přesně je, o tom pípnutí, při kterým nám v hlavě a vlastně i po těle naskočí známý a představuji si i sdílený pocit.
díky za čtení :-)
Píp!
Vybitá baterie... (Já) :p
Jinak fajn - rád jsem četl...
A jsem moc rád za to vaše manželské sdílení... ;)
ahoj Kočkouši, musíš si občas dupnout a pak si i poskočíš. Zlehka stepující smajlík
Aleši, tvůj koment mě velmi těší. Jestli se mi podařilo navodit specifickou atmosféru, tak snad se mi podařilo předat něco z toho, co a jak vnímám ..
Dupni si a jehla gramofonu poskočí - to nemá chybu, stejně tak i verše o zmrzlině :-))). Rozesmál mě i Tvůj komentář, že jsi tu byla naposledy v křídě :-))). Já jsem tu už od kambria :-)))
bláznivé sobotní ráno....už mi zůstal jenom klacík....na jehlu gramofonu jsem opatrná...poskakuju vedle v místnosti.....chleba peču.....na přechodu jeden jenom hvízd.....ukočeno do kaluže......večer budu čarovat...:-)))))):-))))))))))
Já Lucie píšu...
15. 05. 2021Ahoooj, dobré ráno! Já jsem si to dala na bláznivé sobotní ráno :) A bylo to super, prostě perfektní! Moc se mi verše líbily, především zmíňka o zmrzlině, hehe :)
„dupni si
a jehla gramofonu
poskočí“
Před časem si u věže dupla kočka a CD-přehrávač poskočil také.
K anketní otázce jen poznamenám, že mně nějak extra do skoku není. Ale samozřejmě jsem měl nejdřív pozdravit – ahoj.
líbí nelíbí...to mluvím o šatech...o účesu...Porsche nevnímaje...každý má právo definovat to svý...přifouknout...oškrábat na dřeň...na klacek nanuku...tak proč se ten háček zasekl?
aleš-novák
15. 05. 2021poršák takto podaný navozuje úplně jiné způsoby vnímání...
tak dobrou a krásný sny, už to taky zabalím, oči jako dvě kotvy, nebo z cementu, nevím
končím, nebo tu ještě vymyslím básničku, hrůůza :D
dělat radost je prý radost, ale nevím, nic to se mnou nedělá :D
hlavně to nesmí týct po rukách, to je fakt hrůza, pak se ty ruce musí useknout a koupit nový :D
Irčo vidím to stejně. Je to takový slitý a málo srozumitelný. Zítra na to mrknu :-)
Aru, to mi vždycky dělá fakt radost a je to navíc i zajímavé, jak se lidem líbí různé kousky skládačky. S tou zmrzkou fakt. Člověk ulizuje co ze zmrzliny odtává a občas se toho správně chlazenyho nedobere
kdepak, tomu odpovídá Dagmarečka. To mi neříkej, že ti v civilu rikaji Norníček. A už neruš, pasu se na nebesích, tak ať nemám bachor, knihu, čepec na vodě. Dobrou
no jooo, ale já si nepamatuju vůbec nic :D
mě teda nejvíc bere ta zmrzlina, ale nejsem filosof jako tady Norsko :D
Norníčku něcos u mě pro sebe přece jen vynoroval. To poslední čtyřverší patří mému muži, co ten už si se mnou užil, v dobrým i zlým, o tom se mu ani nesnilo. Jsem hotový poklad..
Já tu taky byla naposledy v křídě. Ale nějak mi k večeru začalo cosi chybět a cosi přebývat a chtělo to po čase sem.
Nejlepší je poslední čtyřverší. Ty zbytečné, ženský nafouklé kydy, vůbec nebudu komentovat. Takové nudě nerozumím a nechci rozumět
úctu si nezaslouží, nic v něm není :D
jooooo, paprika na sto způsobů a ta tvoje na skladě, to nemůžeš na mě tasit takhle starý věci, pro mě je to pravěk :D
Ahoj Aru, dobře že šel spát, tady by nic nevymyslel. A to jako tvůj mozek chovám v úctě. Od tý papriky hlavně. Akorát mě teď napadá, že měla být pálivá, pro větší plamen z tlamy (draka samozřejmě)
ahoooj, já se mám supeeer ;)
jako čte se to dobře, ale já nevím, myslím že mozek šel spát napřed beze mě :D
ahoj, jak se máte. Třeba s tím mojim příspěvečkem budete mít večer o trochu víc bláznivý :-))