Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDotčený pes
Autor
Jamardi
Pes na zahradě vyhrabal díru.
Babička ji zahrabala
- urazil se
a ještě večer s ní nemluvil.
19 názorů
No teda to by chtělo nahlásit na nějakou ochranu zvířat.Nedovolit skoro jezevčikovi norovat to je jako nedat mu najist;-(
Já Lucie píšu...
20. 05. 2021Já ho naprosto chápu! Jako co si to dovoluje, zahrabat mu jeho výtvor?! :) Proto s ním soucítím a přeji mu, aby ho takové trauma už nepotkalo.
Děkuju :)
Ten náš chtěl všechno ochutnat. A většinou byl úspěšný. Dávali jsme mu trošku, sousta, aby nebyl tlustý. Měl to zakázané kvůli vytočeným kloubům. Je fakt, že tímto způsobem toho i tak snědl dost, ale tlustý nebyl, měl hodně pohybu. Jinak ráno jedl rohlík s mlíkem a odpoledne měl svoje žrádlo - směs ovesných vloček nebo rýže, brambor se šťávou s kousky masa - snědl v tom i kousky zeleniny. Chutnalo mu všechno. Ovoce moc ne, ale i to loudil (dali jsme mu malý kousek, protože jsme věděli, jak to dopadne), a pak to teda sežral, i když mu to nechutnalo. To uznával, že je to slušnost.
Evženie Brambůrková
20. 05. 2021To je super pes. Ten náš si za půl hodiny nepamatuje, že jedl.
bixley, děkuju :) Musel na ni být pyšný. Babička říkala, že byla hodně velká. A on byl kříženec jezevčíka - o malinko větší než jezevčík.
Jo, pejskové mají svoji hlavičku. Vždyť jí přece vyhrabal takovou KRÁSNOU díru!
Pes se tak snažil a babička neměla pochopení a jeho dílo zmařila :-)))***
annnie, protestní hladovku by on nedal, měl velkou chuť k jídlu :)
Děkuju :)
Ireno, máš pravdu, to mu vadilo. A taky se asi cítil ukřivděný, protože jemu hrabat dovoleno nebylo a babička ten den okopávala a zřejmě si myslel, že dělá to samé :) Vyhrabat znovu ji nemohl, protože na ni neměl přístup bez dozoru. Tamto byla babiččina nepozornost. Vlastně mohl, ale dávali jsme pak na něho větší pozor.
Díky :)
Ještě že nezačal držet protestní hladovkou nebo neutek z domova :)
Tip a.
Jarmilo, naši psi by ji do rána znovu vyhrabali.
Psíkovi nejspíš vadilo, že babička nemá pro jeho hry pochopení...