A taky tu jsou Cirri a Zirael a vůbec... no, kdo to měl vědět, že jo?
Sem si chvílema myslema, že Cava/Cala jsou alter ega :))
Hezká obrázková debatka, se mi líbila. Taková v přátelském duchu, ne každá tady je taková.
*** - ani nevím proč, ale prostě ten tip to nemá a mě to přišlo vtipný, že se to tak sešlo :).
Ale ne CALO, je to legrace :o) Měls vidět, co jsem dělala, když jsem zjistila, že MERLE a MERLIN A spousta dalších takových tu už je :o))
Hlavně si nepleťte Cavaleru, Calaveru a Caravelu.
JÁ JSEM LETADLO!
ty brďó, tak to už je moc, to abych začal uvažovat o změně nicku
,,A kdo první uvidí koně, má bod!" řekl Mirek Dušín.
Xixi... ják OSOBNÍ ZKUŠENOST? Pojď ven, chlape!
;o)))))))))))
m.
ale no tak panove, to bych nerekl, ze se to tady takhle zvrhne, i kdyz, o jakem srazu to mluvite?
tak aby se to nepletlo:
CAVALERA:
CALAVERA:
O.K.?
háááá jsem hezčíí:-))))))))))))))
hmm, no jo, nedavno jsem se dovedel, ze calavera je nejaka hudebni skupina, moje stranka se jmenuje Calaveritas, myslel jsem, jaky honosny nazev, jako ze veritas je z latiny pravda, ale ve spanelcine znamena calaveritas mala lebka, co dodat? sypu si popel na hlavu : )
co na malou hlavu, jsem vam mel co rikat, kruci ; )
ach jo, stávkujou, mrchy...
dekuji, wopi, jeste mne nikdo nepiktogramoval :) btw zacinam mit jistotu, ze calavera je ve spanelcina skutecne lebka
No mně se tady taky objevil nějaký konkurent "vyo", ale snad si nás nikdo nesplete, páč já ho mám měkké(ho) ;-)
Jo a pak je tu ještě Viouch... prevít... ale... to je vlastně můj nick... ehm ;-)
Vio :o)))
Cala: když si dáš www.google.com, klepneš na IMAGES a zadáš Calavera, tak uvidíš tak úžasnou sbírku lebek jako nikdy v životě
:o)
ok wopi, že mi to nedošlo :o), ale nejsem egoonanista
Wopi: Tak takovouhle reklamu mít na začátku, to bych byl "besceler" (že já si tenkrát nedal název Plint, nebo Krafka)
hmm, reklamní triky mě neberou, radši si svoji polevku bez celeru vydobiji SAM, ale, ehm, diky : )
že já tam nedal smajlíka - takže ....jasně :-)))
Mě to celkem taky nevadí, až na maličkost, jako mi přítelkyně vypráví, že tu na mě přes den půl hodiny mluvila a já jí neodpovídal. No není divu, když tu byl Calavera a Cavalera se přes den prakticky na pokecu neobjevuje:-)))
Chm, potkal jsem dotyčného Calaveru osobně (viď? ;o) )
A nevím, myslím, že Cavalera není tak rychlý, aby se vyskytoval na svou místech najednou ;o))))))))) Do brna je to od něj, myslím, celkem dálka ;o)
Díky z info ;o)
m.
jo, potkals Calaveru, tak nazdar ; )
Och, a jak pěkný jsi! Jak se mi líbíš!!! Nebejt já chlap.... no i když ;o)))))))))))))))))))))))))
m.
ješiž, tady se to zvrhlo ... hlavně si mě oak Proklí nazaměň za Calu:-)))))))))
Cavi, neboj, jak řekl Kocour: Ná všechny dojde, ná všechny dojde!!! ;o))))))))))))
No fůj ;o)
m.
aha ... noooto bude pěkný tedy:-)))))) .... zabírám si místo u okna:-)))))))))))))) .. ehm .. zepředu .. ne teda zezadu .. co .. ješiž ... néééé .... nu co se dá dělat ..... nepojedu na sraz:-)))))
Na sraženým mlíku se jezdí blbě, to máš pravdu.... a ten smrad!!! ;o)
Tvá replika mi připomíná Jindru Hojera z Rychlých teplých šípů: "A že smím sedět u okénka, pane průvodčí?"
Chechechéééééé ;o)
m.
:-))))) ahá takže osobní zkušenost?:-))))))))))))))) ... chi chi ...takže místo u okna schválneo ... aneb prvničky mají u okna rezervováno:-)))))))))