Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se2x zahradnické senrjú
Autor
PavelK
s rukama v hlíně
v záhonu na kolenou –
vyhlíží mraky
na horizontu
se vlní hejno špačků –
skandovaný potlesk
18 názorů
Evženie Brambůrková:
Slyšel jsem o permakultůře, kdy se neorá a taky záhony vystýlají posekanou travou, nemám s tím zkušenost, ale kdo ví třeba něco podobného zkusím.
Dík.
Třešní byla letos nadúroda, potlesku špačkům spousta, nějak jsme se o ně podělili, tak snad spokojenost na obou stranách.
Dík.
ukrytá v máku.
Vidět vlnění špačků je umělecký zážitek, rád jim zatleskám, obzvlášť když mám zralé třešně.
Dík Kočkodane.
Evženie Brambůrková
22. 06. 2021Na kolena a plít! Ne!!!
V pruzích vysekané trávy hodují ptáci. :-)
Špačkové často figurují u lidí v žebříčku popularity spíše na nižších pozicích. Podobně jako moli.
A spatřit tohoto opeřence, to musí být pro nervovou soustavu třešně asi pořádná pecka...
parádní...obě!!!!!.....*/*********************
s rukama nad hlavou....s bubínkem......volám kapky..........
„Prosím vás, sousede, kolik tak kilo sklidíte tady z tohoto velikého stromu?” „To je různé, většinou to závisí na počtu dětí tady v okolí.”
Jedno ze základních pravidel správného zahrádkáře: „Ovocniny sázíme nejlépe u plotu, aby se mohli sousedi pohostit.”