Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setvrdý oříšek
Autor
Dagmaram
20 názorů
ahoj Lucie, díky ! škoda, že dnes nesvítí víc slunce, hned bych si šla zaplavat na pískovnu .. :-)
Já Lucie píšu...
07. 07. 2021Wow! Líbí, líbí, silná slova... Dagmaram, supr trupr práce :)
Líbí se mi to. Má to zvláštní hloubku navzdory tomu že slova řádky verše vypadají jen tak letmo načrtnutá...
Morticia Adams
03. 07. 2021Ani ti nevim, prostě se mi tam to slovo nelíbí. Ale jinak super.
ahoj gabi, ten závěr je asi chytlavý, to je prima. Myslím, že smát se můžeme začít hned, jak to budeme mít za sebou a spadne tréma :-)
tretry jsou takový neromanticky tvrdý, že? anebo jsou syrově realistický ...
díky Morti za čtení :-)
ahoj kočkypane, původní znění závěru, tak jak jsem si ho kdysi zapsala do mobilu bylo:
kdy po svý smrti se můžu začít smát,
aby to nebylo nevhodný
smíchy škytající smajlík
ahoj panenko, díky. To mě moc těší, žes našla hezká místa. Ten poslední řádek, rozmýšlela jsem na ním, a proto skončil v těch závorkách. Tak trochu tam je i není :-)
ahoj Jamardi, já si spíš tu smrt tak trochu dobírám. Děkuji za čtení :-)
Evženie Brambůrková
03. 07. 2021Paráda.
blacksabbath
03. 07. 2021sáhla jsi hodně hluboko......*/****************
Morticia Adams
02. 07. 2021...pod make upem tvý tmy...
Trochu se mi tam nelíbí ty tretry, asi bych tak nacpala jinou obuv, ale chápu souvislost s maratonem...
Tip*
Asi je lepší říci sám sobě „ještě můžu...“ než druhému „ty mi můžeš...“
Jo a ještě klidně můžu prozradit, že můj největší favorit je ten závěr.
Když se necháš rozptylovat barevností, neuběhneš tak daleko. :)
Myslet si, že už jsi po smrti je vlastně úleva. Díky.