Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte serelativistická úvaha
Autor
aleš-novák
kdyby čas běžel
pozpátku
napiju se
a mám zase
žízeň
20 názorů
A z toho plyne, že každý alkoholik je živým důkazem fungování teorie relativity
Žízeň? Tak daleko to nikdy nenechám dojít. Ale ten čas běží tak nějak bokem.
Kdyby čas běžel pozpátku, museli bychom se nejprve vyprázdnit a potom teprve najíst a napít. :-)
Já mám žízeň, ať čas běží jak chce ... :-))) V Brně je momentálně 38 °C....
aleš-novák
27. 07. 2021jo, kdyby se to vzalo důsledně, musel by život začít stářím...to si pak za pár dní zvykneš, že je všechno obráceně...
aleš-novák
27. 07. 2021fuska: jo! jsem to s tím relativismem nedomyslel...:o)
Anonymní_Veršotepec
27. 07. 2021Ta je dobrá.
S podobnou myšlenkou si pohrává ve svých textech většina pub rockových kapel od Kabátu přes Tři Sestry až po Alkehol. :-)
Já Lucie píšu...
27. 07. 2021Kočkodane, převelice se Ti omlouvám, samozřejmě - JAKO VŽDY :)
Lucko, musím tě lehounce pokárat, že ve tvém jinak ne špatném komentáři chybí dvě veledůležitá slůvka – JAKO VžDY. (smajlík pouze střízlivě uvažujícího Kočkodana)
ale to bys pil, abys měl žízeň, aleši :D
v Červeném trpaslíkovi je o tom celý díl
Já Lucie píšu...
27. 07. 2021To sedí! Jen na mě ne, protože já toho moc nevypiju :) Jinak Kočkodan má pravdu největší!
Aleši, i bez tebou zmíněného hypotetického fyzikálního jevu to takhle mají chlapi v hospodě už dávno…
Nesprávná premisa i v relativistickém pojetí. Nelze mít žízeň po napití. I když lze přijmout i tézi, že s jídlem (zde pitím) roste chuť.
aleš-novák
27. 07. 2021jo, to je dobrá varianta...