Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semedůzy
Autor
Dagmaram
20 názorů
Momentálně se tady na Písmáku moje kola neustále protáčejí v písku a tak jsem si tu metaforu náležitě užil.
díky blackie, člověk vždycky odhaduje, čím brnkne na strunu a pak je rád, že se povedlo
díky Danny, jsem ráda, žes písl to slůvko, jinak bych ani nevěděla, žes mě četl. Těší mě to.
Musaši díky. Vlastně mě na to přivedl televizní přenost cyklozávodu, který měl značenou trasu v písku na pláži. Říkala jsem si, to je přesně ono, už nevíme, jak se najít, tak se hledáme tím nejulítlejším způsobem. A je v tom symbolika velké námahy, ale pro co, za čím? Nevíme. Vítězný stupínek cyklozávodu v písku to není ..
díky Evženie, je to tak, jsou to postřehy, písnu si je do mobilu a za čas po nich sáhnu :-)
Ahoj Norsko, díky. Nevím, jak se vyjádřit. Prostě mám radost, že ses stavil a líbilo se ..
Helen Zaurak
29. 07. 2021Jakési zvláštní kouzlo má Tvá báseň... ráda jsem četla, moc děkuji :-)
blacksabbath
29. 07. 2021Už samotný obraz cyklisty, kterému se protáčejí kola v jemném plážovém písku je skvělý. Tip.
okamžik...obraz...barvy ještě neoschnuly...bereme za kliku a vstupujeme...někde tady jsme my...
zajímavé !
Evženie Brambůrková
29. 07. 2021Pěkné postřehy.
Dagouši, asi je celkem zbytečné podotýkat, že (po) při (pře)čtení tvého dílka jsem pěnu u úst (huby) neměl. (skoro kolibříkovitý smajlík)
jedna moje klasická schizofrenní :-)
doufám, že se bude líbit, a že se moje vnímání protne s vnímáním někoho dalšího. Haló, hledám tě ....