Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSLEPÁ VÍRA
24. 05. 2002
2
0
1104
Autor
la_bete
Musíš jít,
když hlad zavolá tě.
Co je to vzdálenost a čas,
když nesmíš zastavit se?
Cítíš tu naléhavost ve vzduchu?
Teď musíš zaplatit tu cenu,
cenu nejvyšší
a tvé tělo je plamen
hořící ve jménu temnoty.
Radši sama zapálíš se,
jen abys udělala jas.
Ne,já raději budu žít,
možná ve stínech,
neviděna a zapomenuta,ale budu žít.
K čemu je světlo,
když nemáš moc sama nad sebou?
Já jsem volná.
SecretDandelion
08. 11. 2002
Děkuji.Konečně to někdo vidí v širších souvislostech.Rozhodně máš z větší části pravdu.Je to věc mnohovýznamová tudíž jednoznačné vysvětlení neexistuje.Bylo by to na dost dlouhé povídání.Někdy Ti to řeknu.
SecretDandelion
05. 10. 2002
Slepá víra ve víru ?
Kdyby mě nemátl název, tak bych asi jemně chápal nekonečnou cestu ducha, který je spálen vírou v život.
Ale...*
slepá víra se pro mě = fanatismus a fanatismus ten opravdu nesnáším, možná jsem až antifanatický fanatik, ale zas tolik snad ne - a je to špatně ? nevím, těžko říct ...
Je to pěkně napsané, ale patrně jsem z toho moc nepoznal - co si tím chtěla říct, asi nejvíc mi napověděl ten název.
Promiň, ale já nevěřím v toho klasického rádoby boha. Věřím v sílu matky přírody.
Já věřím v sebe...věřím v takové ty věci jako je úsvit a věřím ve víru...bůh je v téhle hře zbytečný...
tuším, co chceš říci, nakonec je to naznačeno v názvu...
Jo, myslím, že je to zajímavě napsané. °-)