Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seEquinox
Autor
Kamamura
Equinox
Dnes podzim-jelen sdílí svou moc;
se sklenkou na balkóně sním,
počítám stíny (to snad smím),
když soumraku meč den přeťal v noc.
Dvůr ztemněl večerní melasou,
Lunu na rande dnes nechci zvát;
na nočním vánku přilétá Vlad,
a Prágl tepe tou notou svou.
Rum dneska ne; whisky on the rocks,
naředí smutek podzimní; přichází Equinox!
15 názorů
Napsáno s citem a bravurou. Bezva. Zavzpomínal jsem si také na Jarreho a jeho podání díky Kočkodanovi, a VHSky z té osmdesátky mi tvrdnou v polici, opráším je jen někdy při digitalizaci. Sakra to už jsem starej kořen.
no ale aké pekné...akurát by som na balkóne mala v poháriku Bechera a Vlada sa nebojím...nám tu pred niekoľkými rokmi tiež jeden vládol a prežili sme...síce sme prišli o zopár pierok...
Kočkodan - tyjo, ty mi teda hraješ na vzpomínky - Equinox jsme poslouchali s ostatními haranty vždycky v létě na chatě na Orlíku v osmdesátých letech, k tomu ještě Mike Oldfield - Tubular Bells a různé disco popíky, které jsme tenkrát považovali za vrchol hudebního umění, a sledovali pořád dokola několik amatérsky nadabovaných "západní" filmů - Fist of Fury s Bruce Leem, Commando a Predátora se Švarcenegrem a Top Gun. Jeden VHS video přehrávač na celou chatovou osadu! Jen já jsem měl ještě ZX Spectrum. To byly časy! No nic...
Po tvém pěkném dílku mi tady zahrál Jean-Michel Jarre stejnojmennou skladbičku.
Já to zas musím dát do sbírky o občanu Tepéšovi, jak přikuluje - jinak by se strašně zlobil! Upíři jsou děsní cholerici.