Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se2034 číšnícy soupotvory
Autor
APV
2034 číšnícy soupotvory
24.9. 2021 13:11:31
fčérasmemělysapendyxem westerndej. dyšmámevobavolno, taksynejdřífskočíme nadvěmalýplsně dopabu uhvěsd. dyckypak upivahovoříme voynteresantníchzajýmavostech adyšsmezrofnadopýjely, taksmesynebylyjystý kolykátýžetodopýjýme. nešsmenatotéma rozvynulydebatu, taknámčíšník přinesdalšídvě. řeksemapandyxovy:
"ještě, žemáhonzapřehlet."
apendyx mivotpověděl:
"nojenaby, bachananěj - znáščíšníky jakýsoutopotvory.
abysenáhodounestalo, ženámbudefurtnosyt, paknásnechá - jakofšdy - zaplatitštyry amynebudemvědět, pročsmevožralý stvrdým ý!"
5 názorů
To není funkční porucha, to je styl. Nutí čtenáře vnímat text jinak než je zvyklý.
Přemku, nejde ani tak o "zábavu", spíše z mé strany o nepochopení. Díky za vysvětlení, i když od autora by je brala víc... tedy jakoukoli reakci na to, že se zabýváme jeho texty. Není to první komentář, který jiní uživatelé k jeho dílům napsali.
Zde nejde o styl. Jedná se o funkční poruchu motorických drah a postižení dětskou dysgrafií a dyslekcií, projevující se úpravou písemného projevu, spojení hlásky s písmem a řazení písmen, jako důsledky obtížné koncentrace na obsahovou a gramatickou stránku projevu. Může jít o LMD, ovlivňující dlouhodobě SPU. V textu významně vystupuje dysortografie. Jen blahovůle a smířlivost členů redakce umožňuje pobavit se tímto vyšinutým způsobem.
Máš ty mini obsahem celkem pěkné, ale moc nerozumím stylu, kterým je píšeš...