Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze klubu: Zvíííííížááátka
26. 04. 2001
0
0
4564
Autor
ňufáček
Čo je to ten lpoglam?
jé, já sem se nasmál... neuvěřitelné, jaké skvosty tady lze najít, to je fakt šílené.. jóóó megagalaktický výběr by bylo málo
žvížátka :-)))))))))))))))))))))
cekanka_ucekana
30. 05. 2003
To může být zajímavé, ale osobně mi připadá, že jsem se těchto písní za první část svého života naposlouchal dost :-)) ostatně první z nich se bohužel stala nedávno oficiální hymnou Ruska (tedy pouze její melodie) :-)) Ale možná by se na tu melodii dalo zpívat i něco jiného, třeba: Zví-ŘÁ-tka, zví-ŘÁ-tka, vzbuď-TE se ko-NEČ-ně, vzbuď-TE se, na FÓ-rum už ZAČ-ně-te PSÁT...
cekanka_ucekana
30. 05. 2003
Bacil: Nikoli pouze melodie. I značná část textu zůstala, zmizely jen odkazy na Lenina, socialismus a tak. Považuji tedy současnou verzi spíše za upgrade než za nový text. Nicméně v platnosti stále zůstává verze, za jejíž provozování v pohostinském zařízení můj šéf několik let nesměl do zahraničí:
Seru, nerušte mě, už hovno de ze mě,
už hovno de ze mě, velikánskej kus!
A vnitřně i zevně jak má rodná země,
jak má rodná země, Savětskij Sajúz!
Buď zdráv, ty kdo žiješ v latríně,
i když tak trochu nevinně,
jak dostat se z hoven já vážně nevím!
Buď zdráv, ty kdo znáš jen výkaly,
jež nám tu zanechali Moskali
vedení taváryščem Brežněvem!
cekanka_ucekana
30. 05. 2003cekanka_ucekana
30. 05. 2003cekanka_ucekana
30. 05. 2003
Jestli není problém v tom, že Humble tam má navíc UŽ, a proto se mu tam pak vejde o slabiku míň :-))
cekanka_ucekana
30. 05. 2003
Ale tak buďte tolerantní a nechte právo na život verzím všem. To je jako:
Okolo Třeboně! Okolo Třeboně, pasou se
a) tam koně
b) pakoně
c) gekoně (poslední verzi mám z jednoho cestopisu Jiřího Haleše)
cekanka_ucekana
30. 05. 2003
Jejda, to je mi roztomilé klubíčko :o)
Já jsem zaslechl jinou verzi:
Rum, slivovice
gin, borovice
pak zase rum
hodim si dvě tři šavle
pak na držku bum!
Já si ho nevybírám. To oni mi ho vtloukali furt do hlavy. A prvních 5 let ve škole mi visel nad hlavou. Další čtyři roky tam byl Chudý kraj od Švabinského. I ta ženská se mi vryla...
To Ti povim. Jednou jsem zažil, že jsme se školou museli nastoput ke slavnostnímu odhalování pamětníku J.F. Lilo a odhalování se zpozdilo o hodinu kvůli nějakému potentátovi. Celou tu hodinu tam dechovka bez ustání hrála Pochod padlých revolucionářů. Fakt. Asi nic jiného neměli nacvičeno.
Dodneška mi to straší v hlavě jako jeden z nejintenzivnějších zážitků celého pohnutého života.
Až se zcvoknu, budu někde drcat hlavou do zdi a donekonečna broukat:
táááá
tadadada
táááá
tadadada
tam tam ta dam...
Sakra, už to na mě leze. Ahoj, jdu se někam uklidnit.... :))
Ano, Pochod padlých revolucionářů! Jedna spolužačka na to zpívala pěkná slova:
Spi
moje malé
spi
moje malé
upířčatko
už si sa nacicalo dosť
Spi upírček maličký
odpílím ti nožičky
Spi moje malé...
No to je fakt, nejni to škoda? Žvížátka, je jarooooooo, zimní spánek končíííííííííííííí! :-))
Ale no tak, Wopi, přece bys neměl tak černou náladu... copak tu vůbec, ale vůbec žádná žvížátka nezbyla?
A co dlášek Melleynešek? A co Zoo-logická zahrada plná žvížátek? A co Vlaštoviška? Já myslím, že někde jsou, jen pořád ještě spí tvrdým zimním spánkem...
Velrybka taky zná píprof Beránka? To je ale náhodička, koncem tejdne se na něj chystám. ;-) Něco vyřídit? Ohledně popo, popu nebo i napůl?
poluce popolace populace.... si vyber zoo...
poluce je... hihih taková věc co se děje chlapcům
popolace je tvuj vejmysl
populace je myslim všechno živé na planetě?... nebo nějak tak nás to učil Beránek píprof...
Tak nic, klepeta nezaujala, co takhle stěhování žab za polucí.
ŠMARJÁÁÁ! Za populací, prosím Vás, za POPOLACÍ!
:-) Za ÚČELEM populační exploze! :-))
No von taky tomu každej řiká inak, viď... například my na Vysočině... :- ))))))
ALe my to o Tobě víme, Baci, a jsme hrdi, že právě z našich řad vzešel tak hrdinný ryk.
Šmarjááá! REK, jsem chtěla... :-)
No tak tedy dobře, až uvidíte zeleného bacila, co vypadá trochu jak ufon a mrouská se s každým na potkání (a na počkání), tak jsem to já :-)))
Ať mocně zazní statečná plíseň, my pionýři neznáme tíseň. Blíží se ráno, jasní se deeeeeen, naše je heslo vždy buď připraven. Eeee... co jsem to chtěl? Aha, vykulit oči, co to tu Zoo... no nic. Já jen, že zdravím všechna zvířátka a že jsem mrouskuschopný pomluvám navzdory.
fuj ky fuj ky... já to mam určo taky. jeje.. jejee... fuj ky... ono mne to chce schamat. pomoc... to je zase nejakej KOK.. au au.. bojim
Vážená zvířátka nejrůznějších měr a vah: dovolte, abych z mrouskacích hrátek na den až čtyři omluvila Bacílka, páč mu na zkumavce - JEJ! - chci říci, že INDE, než na zkumavce, vyrazila podivná plíseň jevící šířící snahy. Tož on hledá pachatele/lku/, by pomstil, já po ní bádám, bych jí použila v sousedních klubáčkách. Čímž se pochopitelně naše záměry, vyjma mrouskacích, liší. LIŠEJ!! Že von to bude lišej!?
Jejda... baktérie tu chvilku není, a pak se nestačí divit... Náhodou, o té zkumavce s éterem je to pomluva. A co se mrousání ve sterilizátoru týče... vybral bych si radši jiné prostředí. Motýlku, nevěř jim! Já jsem kamarád se fšema zvíííííířátkama!
No - prosim, prosim, kytovče. Ovšem Baci má taky nastavený nějaký ty požadavtičky, nemysli. To já nevim, jesi bude právě nadšenej z nějakejch voslizlejch vývěrů... :-( Ovšem proti Gustavovu žádná delegace /nebo tak nějak/.
Dišputát!! Proti Husákovi žádnej dišputát!! Dyk nás to učili na střední!! Zooičí! :-)))))
Von už PROTI zvrhlíkům nemá žádnou zbroj, drahej WOflingu. :.-)) Jo, ječel. Ale držel... :-)
zoo... von je drahej.. Bacílek vocicmanej a co já? šmuc:-( breky bleky:-)
zoo kša kša Bacilek je teďko muj
Proboha, na světě je tolik zvrhlíků, že se jeden nestačí divit, jejda nánku
Sedáš Bacíkovi na lep, motýlče, koukám. Chmm. Mno, nic, jen jsem chtěla vznést nesmělý dotaz, jesi víš vo tom, že nosí v kapce zkoumavku s éterem a, jak veřejně známo, lékovky mu obvykle souloží i ve sterilizátoru. ;-)
A čpendliky. A sichrhajsky. Těma má vycpaný ponožtičičky, viš? Neviš? KVIK?? Ah, tak už víííííš! :-)
preji zviratkum hezke vanoce - i kdyz to vypada, ze tu zadna nejsou (zviratka)
Ale vždyť na tom nic není, prostě věčná rovnice, stará jako zvířectvo samo: cicmáček + cicmačka = cicm, mrouskáček + mrouskulka = mrousk...
jen ploším, klíďo si stoupněte pšedšmně, já nechci bejt počákaná... tfuj
Ne, díky, Baci, za obavy... ale jen co jsem lapla dech a překloubila klouby, jsem zasejc svá. :-)
Vopáčko po třech dávkách Geriavitu, prosím. ;-)
Ano, právě zaujímám co nejnázornější mrouskací polohu, aby bylo dobře vidět detaily. Vy tam vzadu, pojďte blíž, tady se podívejte... no ano, TOHLE je to mrouskání, co vám o tom starší spolužáci šuškali o přestávce. - Zoo, doufám, že má snaha o maximální didaktičnost nebude na úkor Tvého prožitku při aktu. ;-)))
Uchuchuch. A tejkonc eště jednou! Z druhý strany, aby viďáli i ty menšejší! :-)))
Já jsem si říkal, proč mám KONEV a ono je to KONEJ. To mě uKONEJšilo. Tak já jdu na to cicmání, abych tedy konal... no ale tady, přede všemi? :-))
Miláčku, Bacílku. DOKUD můžeš, tak proboha KONEJ a netaž se na START, šmarjá! :-)
Milášku kytovší, na hrátky mezi krami se nešejtím. Nemoh' by ses překlonovat do teplosuchozemce? Že jinak to nevidím... :-(
Vidiš. A pak že není dohoda na pravici možná. Zejtra smíš už vod 6:03. Ajť to nejni takovej frmol. ;-)
No než se probudějí, asi Tě budu mít na krku já, koukám. :-(
Cicmám tak vod 7:05, dřív ani nemá smysl do mne šťouchat, jo?
Jé, s plllotoplazmou já bych se cicmal požád... ploším, vežmete mě mezi sebe, žvííížátka?
Ze bych sem nechal pridat sva dela o vlkodlacich? Ale nejsou zrovna moc ve zvatlacim duchu auditka.
já sem chtěl žíčt že vubeč nehálám
potoše nejšem šádná fošklifá cholčina jako zoo
tfuj
a ty folflingu ji nech pejt nebo tě kousnu
zoo je moje
kšá
šplooooouchnky
Wopi? čo ťo má pejt ža lůšový plaše?
No vona je votázka, kdy se se mnou někdo seznamuje, zálibně přejíždějíc přes tílko s představou šarlatového saténového prádélka, a kdy si vedle mé ladné kýtky spíš vybavuje knedlo se zahuštěným zelim. :-(
Ja jsem vlsek samesek, takze kupodivu taky neharam. Ale seznamuju se rad.
Wolfling: No to je otázka do pranice. Řečeno zdejším nářečím 'do planiče'. Totiváž pozivitívně vím, že velryb právě hárá! :-)
Mimochodem, jak jsi na tom Ty?
(To víš, vosiřelá šelma, jak vidí moužnoust se soznámiť...)
velrybka: No u vědomí toho, že třeba právě háráš, shovívavě se přenáším přes Tvé ďábelské jekoty. Teoreticky by to do dušiček mohlo přejít. :-)
zooo
pikááááááááá pikááááááááááááá híííííííííííííííííííí
žuuuuuuuuuuuuu
mlask
Šakja pjáče! Ďoubiče mně pšedběchla!
Helejte še, todle bude fuška. Vobjednávám dvanáct novejch mišelinek do výběhů a Vy ši to taky nechte! A a tu čihlášku, sáklyš!
Funguje to tady ještě? Mám doma šest zvířátek, tak jestli vám to nebude vadit, přihlásila jsem se do tohoto klubu.. KDO, když ne JÁ???????:-))))
ta kočička je tak strašně nádherná až se mi chce plakat!:-( já nevim proč sem tak naměko:-( MLAAAAASK posílám vám všem milion pusineček zvířátka moje! a tobě hlavně klíšťátko
Nejsi nějaká okousaná? Já myslel, že velryby jsou trošku mohutnější...
Nevadí že sem se k vám připojila? Tady jsem "zvěrstvo" a mám ráda všecky ostatní "žvížata" ne jen raky.
Jo a fšecky vás zdravím. Čau.
žvíííížátka, jééééé!!!! Ty jsme v nebi neměli. Vemte mě do klubůůůůů!!!! prosííííím!!!!
ňufáčku, dnes jsem ti trochu poškrábal poštovní schránku
tak si to prosím když tak přečti, a odepiš : # ]]]
tak si to prosím když tak přečti, a odepiš : # ]]]
Jochanien: Vážně? Když ňufáček hloupý klálíček zapomněl jak se to dělá.. :o))))
já chci taky zpívat, my papouši zpíváme krrrrrrásně, skorrro jako havrrrani! :-))
do hromu, kapavka je uz i mezi zviraty ! kam ten svet speje, i v destovych pralesech ji maji vsechny stromy :-//
Jako čtenáááž mám teda nážol, že je náš tu dočela mááálo.... De štééééééé?
To néééva, to tu zatím plo nás vyzdobííím.....
~~~☼~~~~*~~~♥~~~*~~~~☼~~~~*~~♥~~~*~~~~~~~*~~~~~~~
Táááák... a už ať šte tůůůůůů....
Fllllllllnk plo etě nějaký slunmíšky...
Tadýýý! Mellejn už včela (ne se žíhadlem, včela pšed dneškem) zakládal klub žďabilních zvížátek, ale nešlo mu to. Plllsk!
Vezmete ho? Tady by se mu móc líbilo!
~~~☼~~~♥~~~☼~~~♥~~~☼
Flllnk za šťofkou!
frrrfly prrrsk vřííííísk !!! (dnes jsem papouš prrrrrrotivnej)
ale tak já se kaky hlásím...
:-)
já sem taky krrrrucinál rrro100milej !!!!! Herrrrgot já su
rrrostomilej taky!!! Prrsk frrfly prsk!!
:-))
:O)))))))))))))))))))))))))))KLUB HLOUPEJCH ŽVÍŽÁTEK a pšátel hloupejch žvížátek:O))))))))))))))))))))))))JUPÍÍÍÍÍ*:O)))))))))
~~~*~~~*~~~♥~~~ochoch~~~☼~~~*~~~*~~~♥~~~*~~~*~~~♠
~~~*~~~*~~~♥~~~*~~~*~~~♠~~~hláším še♥~~~*~~~*~~~☼
to je žďabilní*~*~~~*~~~☼~~~*~~~*~~~♥~budeme mít♠
~~~*~~~*~~~♥~~vlastní**~♠~~~*~~~*~~~♥~~~*~~~*~~~☼
~~~*~~~*~~~♥~~~*~~~*~~~☼~tlupiškuuuu♥~~~*~~~*~~~♠
~~~*~~~*~~~♥žbluňk MVMMMR~~~*~~~*~~~♥~~~*~~~*~~~☼
tohle už mě na písmákovi vážně znechucuje... ale to je můj problém, kterej si vyřeším někde jinde
Papouššštůůůů... afně že si otomilej :o)
Že ono to Dannymu jenom pši vkládání vypadlo z klábosnice...? ♥
Silie... jůů, to žnamená hlupášek, nebo hloupouškááá... to se sem budeš hodit... :o))))
Mellejn: Ahoj dláčku, my sme tohle klubíčko založili spolu s vlašťoviškou :o))) Akolát že eště nevíme, jak sem máme dávat dílka.. ale my svoláme kláličí sněm a pšídem na to..... ňuf ňuf.... :-))))
Hulááááááá!!! Chytlý zvižátka svolaly sněm a povedlo séééé! Už víme, jak dávat dílka do klubíčka.. :o))) Akolát sme si tlošičku spletli ty kagetolie, chi chi.. :o)))
ahoj zvířátka, já jsem roztomilej tučňáček
linuxáček. nemám vadu řeči (šišlání, pllskání...) ale stejně jsem roztomilej jako všechna ostatní zvířátka: vlaštovky, dráčci, ochechulky
papoušci, lachtánci...
nebudu zde psát nic z mého oboru, ale pouze
roztomile zvířátkovsky
Ahooooojki tušňááááášku :o)))))
Kamaládi, jelikož už sme pšišli na to, jak se vkládají dílka, totiž že ty dvě slovíčka "Číslo" a "díla", i když jsou na jiným žádešku, že patší k sobě (:o)))))), tak mi napište, když budete chtít něco vložit, plotože mi povídalo jedno chytlý zvižátko, že to asi jinak nejde.. :o)
upozornění: pokud kliknete na moje podtržený jméno tady v klubech, nedostanete se do mýho pravýho
písmákovýho domečku. Oldík tam má nekonzistencičku, Danny mi tvrdil, že to souvisí s háčíčkama a čárečkama
v mým jméně. Pokud ale na mě ťuknete v mé kritice
na vlaštovčino drama, dostanete se tam!
No, ten levej domeček je taky dobrej, já tam kdyžtak dneska přespim :o).
Lokopéde, máš to marrrrrrný, tady je zvjeřřřřř, kterrrrrá hovořřří
tak jak jim nakrrrrrásně zobák narrrrrrostl a utrrrum. :-))
Zvieratká, beriete do klubu aj slovenské potvorky? :o)))) Sa hláááááááásííím :o))). Voní to tu, pípípí :o)))).
Bere se tady i nezvěř? Já bych vám nosila čistou vodu a drbala vás na zádíčkách, hladila vás po srsti ci pírkach.
Jůůůůůů, ahoj nová zvííížáááátka! Stačí pšihlásit se do našeho klubíčka... ... a už jste tam! :o)))
děkuji, že jste mě vzali k sobě, klubíčkáááááááááááááá !:# ]]]
neva, že chodím k logopedovi ? miaw, miaw
Ne že začnete chodit taky ! mně se hrozně líbí, když žvatláte : # ]]] a když lítám s Jarodějkou, s plnou pusou vzduchu, tak já taky : # ]]]
Och, já ještě nenapsal ochechulce báseň ! úúú, každý den mě Jarodějka zavře u logopeda ;-) já uteču
Chcete něco zvířatech ( taky )? clovrdik, Na aktuální téma, č. 20934
A jestli si to vezmete jako kritiku tohodle infantilního žvatlání, tak se to dá tak taky brát. Ne, neberte to osobně ( a nebo třeba jo ), ale co má tohle společnýho s literaturou ????
Merle, jsem s tebou a připojuju s k tvýmu názoru !
človrrrdíku, s literrrrrraturrrrrou to má soplečnýho už i jen to,
že se tu prrocvičuje vyjadřřovací schopnost....
třřeba... jak krrrrásně lze napsat mňoukání rrrůznými způsoby...
mňau, miau, miaw.... Kurrrrrňa i rrrráčkování je přřece potřřeba...
a rrrradost ze života lze vyjádřřit i hrrrraním si na žwatluňg... :-))
miluju citoslofce
clovrdik, ten tvůj nick musi chodit taky k logopedovi ;-)
klub je pro ty, co je to baví :o)))
vždyť, kdo se zvířat štítí, nechodí do kroužku mladých chovatelů
a žvatlání tady není povinné ! taky se učím mroukat srozumitelně ; # ]
Já moc šíšlat neumím. Ale koukám, že jsou tu samý krááásný a roztomilý tvorečkové. Možná se k vám taky brzo vklubám :o))))
BTW: nebyl by tu nějaký antilogoped, co by mě naučil správně fiflat???!
píp..... já moc šišlat neumím...já radši zpívám na nebi...lidem, co jsou zamilovaní o půlnoci...na Petříně.... tam vám bylo letos krásně:-)))) můžu tu jen tak skromně sedět a típat?
Slávik, poď si zaspievať :o)
Zollinko, ja Ti dám pierko, modré, a ani vodičku mi nemusíš nosiť :o)))