Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHygiena vnitřní i vnější
Autor
Kamamura
13 názorů
Výbornej návod! A až se celá namodlím, zmodlím všechny okolo! TIP a.
Slůvka "neb" a "ač" jsou synkopickou ornamentací ozvlášťnující čtyřdobé metrum básně, a jejich úloha je zde tedy kruciální (pun intended!)
MTD (Mám Takový Dojem) že prožívám něco jako zjevení svaté Kláry nebo tak... Ještě že mám tak kravskou vobrazovku že se mi to tam dalo! :D
keby to bolo také jednoduché...umyť sa zvonku ide ľahko, len na to vnútro bublinky nepomôžu...
ale inak fajn, máme tu poeta:)
aha, tady vypukla grafická revoluce na Písmáku a my jsme toho svědky, ale to tam máš ještě málo křížů, abys byl čistej jako lilium :))
blacksabbath
01. 10. 2021s.r.o. Volej/ník - Praha - Hloubětín
Teda, pane Volejníku, vy jste rychlý jako blesk! Vy jste si ten věnec i to šampaňské zasloužil! ;-) BTW dík za puntik!
Kočkodane, přečte ta tvoje čtečka text toho obrázku z popisku (argument ALT z tagu IMG), nebo sem mám ten text ještě dopsat? Buď do pošty, nebo sem, je to jedno. Díky.
Pepíček říká mamince:,,Mami, já už umím vyjmenovaná slova po ,,M'', a to jsme se učili teprve ty po ,,B''!!! A spustí:,,Mýt, mydlit, omyvatel..."