Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze klubu: Klub kamenných srdcí
19. 06. 2001
1
1
1497
Autor
BadAngel
Bod 1: Zakáz pláče nad rozlitým mlíkem nebo ztracenou láskou.
Bod 2: Zákaz psaní o zlomených srdcích, pokud jsou tyto vlastní. O cizích zlomených srdcích se psát může.
Bod 3: Zákaz kouření.
1 názor
Muzu se zaptat jak je to mysleno s tim kourenim? Ja bych to holkam nezakazoval....;) Je to zdravy na plet:-) a prijemny v jistych partiich.
Sydney
Ahojda tak si to tak pročítám a přemýšlím , že jsem si sem mněla k pc vzít nejen to kafíčko , ale i popelník :)
Né ted vážně jaká pak debata až na ten skrytý inzerát se tu vede.
PRO KUŘÁKY:
tak mě napadá, že bych moh říct, že jsem to kouření myslel trochu jinak... :o)) A nebo radši ne... založim kategorii pro kuřáky, některý díla si to fakt zasloužej (třeba "S Katrin v posteli" :-))
Konstantinidisová: škoda... i když: za porušení stanov se u nás v klubu netrestá (to víš, jsem jenom anděl :-)))
Brooklyn: název změnit nejde, dokonce ani stanovy, prolog, prostě nic. Dokonce ten klub ani nejde zrušit, prostě to už je všechno na věčné časy a nikdy jinak :-)))
vzdyt klub o lasce uz je STUDEN 13. měsíc, krome kategorie Svizel.., se tam nebreci, ale miluje :)
no podporuji vasi protikurackou kampan, akorat ten nazev to nevystihuje
Ale nechtelo by to zmenit nazev? Ten neodpovida stanovam aje trochu zavadejici.
Je, ty jo, to je ono, tak to ja bych se asi prihlasil. Nad sebou nebrecim, boli me cizi bolesti, nekourim ( zni to jako inzerat:o)) tak jo.