Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze klubu: Klub Dlabačů
06. 12. 2001
0
0
2041
Autor
Viky_tori
vítám vás tady za sebe i za Psychopata a krásný dlabání...
ad dotaz: umřeš...
ad ostatní: začínám tě litovat... a modlim se za tě.
tak se moc neopeř, psychouši, škodí to zdraví, stejně jako UV záření, cigarety a tři kikla hašlerek ;)
Hééééj Psychopate, kdy jsem použila slovo zrušimE???? si nepametám...povídka byla dobrá, co je tady propadák by jinde excelovalo, pojď na Literru :)))
Semi náhou povídka líbil, dlabaču jeden ;)
Mnu a modem je pěkně zas*anej, přejdi na kabel, je rychlejší a levnější a to asi nemusim řikat, což?
není.......pouhé konstatovaní smutné skutečnosti, že ač dlabači, dlabeme na všechno víc než je zdrávo:-))
Tak.....Vazeni Dlabaci,ja vim,ze na vsechno se da dlabat,ale taky bych se jednou chtela objevit jako nejaktivnejsi klub (ja ne,KD myslim). Takze konec valeni,piste,umistujte dila nebo klub zrusime.....stejne momentalne nefunguje....
ponevadz dlabac je nekdo! tudiz musi byt s velkym :o) písmenem na zacatku :o)
Ty jofka, ani sem nevěděla, že něco takovýho (úžasnýho) jako Klub Dlabačů existuje on the Pismak ! :) Můžu dál?
Ale koukám, že diskuze tu moc nejede...
co to? Vse vymazano, vsichni vymreli, copak prisel najezd neznamych utocnych zaskodniku a vsechny vyhubili zatimco jsem tu nebyla?