Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDopisy Volze III.
Autor
Benetka
Stéká slza. Po mém líci
Srdce. Kráter na měsíci
Umírám znova. Potisící
Marný zcela. Nemyslící
11 názorů
No tak jo.
Tohle si
NIKDY NIKDY NIKDY
Nepřečteš
Milá
Ale víš Ty co?
Stejně:
Furt Tě milujimilujimiluji_
Martino Kolembusová
Život bych za Tebe dal
A dál ani nic nehledal
A i ten cool v plotě klidně
Ohlodal_
A dál
A dál a dál
A dál a dál a dál......
_
Krásné! ;)
Napriek smutnemu obsahu mam rada tvoje basne, je mi luto, ze su len zableskom, ktory sa casom strati v mnozstve ineho ...mas dar vyjadrit svoje pocity poeziou...a vyberas k nej aj dobre piesne...kedysi pred rokmi som bola na koncerte Mnagy a frcala na ich piesnach...tiez maju nieco do seba...
Krátké ale jde to rovnou na střed. Po prvním verši vyvstane otázka, zda je to chyba nebo úmysl, ale pak si člověk, řekne, co na tom záleží, zní to úžasně tragikomicky právě tak, jak to je :)
Nestéká slza spíš po tvém rubu??? :)
Tvůj líc (oproti tvé uslzené líci) je to, co vidím já: autor mnoha výbornejch textů. Rozhodně ne marnej. Tip a.
.. .
Neboj, to přejde ((s jistotou sna d na 99,99 ˇ% nejméně .) ))
zadrž, Bene, stačí umřít jednou!................*/******
Dvě věci se mi líbí, jedna ne. Proti sobě stojí pěkné dílko plus neznámá verze snámého songu a pak je tu ale ono smutné životní/psychické podloží, ze kterého ta tvoje velmi povedená básnička vyrostla.
Hlavu vzhůru. Tam jsou hvězdy.
to je geniální, čoveče
smudné, smutné a ve svém smutku dokonalé ...... jen malá chybka by se našla, poslední řádek není pravdivý