Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze klubu: Čajodárné putování poezií :-)
08. 03. 2002
0
0
2728
Autor
Čajke
Máme rádi čaj.Máme rádi poezii.A občas to jde dohromady.Tak proto tenhle klub :)
Anatol_Irhem
03. 04. 2005Anatol_Irhem
22. 02. 2005Anatol_Irhem
09. 02. 2005
První živá žena vytáhnutá zpod trosek v zemětřesení v Íránu byla stará 97 let a první, co chtěla, byl čaj.
jojojo, je tu...
omouvám se všem, nemám teď příliš času věnovat se klubu-až po zkouškovým:))
..hmm, panejo -až se s ním dostatečně sžiješ, čekám reference:)
jinak puerh-je k dostání v každé čajovně, pokud si ho objednáš, doporučuju poprosit čajovníka ať ho udělá pořádně silný-poslední dobou se mi zdá, že to všichni nějak odbývaj..
Pokusím se o to, momentálně vidím čajovnu tak... příští tejden v úterý. Jinak ten čaj z kyrgistánu - tvrdá klasika mezi černými čaji. trochu jako jeden, kterej sem měl, sbírka ceylonských čajů. docela zajímavý jsou bílý čaje. dal jsem si a nzebývá mi něž jen doporučit.
a já děkuju za šálek... mmm, krásně hřeje - a ta vůně... mňam!
já si teď dopřávám letošní březnovou úrodu zelených čajů - dračí studna, ochmýřené vrcholky... až z toho málem "chrochtám blahem" :o)
óoo, toho je :-) Ale pokud bych měla volit, tak asi Darjeeling. V současné době je mým oblíbeným DJ SF 2003 Markétina naděje. Darjeeling vnímám jako takový zelený čaj mezi černými. Děkuji za optání :-))
no, ono to asi nebude jen tím srpnem... Čajke je nějak mimo, ale slíbil že se už polepší...
a jen tak mimochodem, jakým mokem plníš svou mističku čajovou? já osobně miluju čaje zelený...
Ale je to tady přeci jen trochu mrtvé :-). No jistě, je srpen, nejspíš si všichni svou čajovou mističku odnesli někam daleko do lesů, na louky a k řece...
Udělala mi velikou radost ta spousta čajové poezie, která je zde soustředěna. Je jen málo dnů, kdy nedržím v ruce čajovou mističku, mohu se stát příznivcem a členem?
Štalingrad
11. 05. 2003Štalingrad
02. 05. 2003Štalingrad
27. 04. 2003
všechny Vás tu zdravím, jakožto nově příchozí... a děkuju. čaj je i mou slabinou... :o)
Štalingrad
23. 01. 2003
kdyby chtěli zařadit dílko, můžou mi poslat avízo-jak ostatně někteří činí........
Štalingrad
22. 05. 0002Štalingrad
22. 05. 0002
Není nad onen božský nápoj...Jsem jím okouzlena,čajovna druhý domov můj(po lese...).Takže Čaj it up!gíta
Ó děkuji Ti milý Čajke, žes mě zařadil do svého ČAJOVÉHO KLUBU.Ó buď pochválem čaj tvůj........
--------------------------------------------------
Vůbec se nedivím tvému skvělému tahu....hm....založit si vlasní "Čaják"........
Pro ty kteří netuší, musím na našeho pána prozradit, že jeho první slovo co kdy vůbec řekl
bylo: "ŤAJ" (=čaj).Né máma, táta, brácha, míč, pivo, kolo, strýc.....postě a jednoduše ČAJ!
Nechť je poČAJena duše tvá!
Čaj!
já teda k čaji spíš dorostl, než bych ho měl od narození, ale zato jsem se ho naučil obdivovat a snažím se ho vychutnávat, jak to jen jde....
Taky objevuju čaj až teď a rád se nechávám unášet jeho kouzlem do příjemna....můžu také do klubu?
jasně že jo:) moje první slovo vůbec-světe div se- nebylo máma nebo táta, ale ČAJ..no, vlastně ťaj.. asi osud...
Vítejte, milí čajaři!!!
Konečně jsem narazila na spřízněné duše. Tajta-takhle jsem začala čaji říkat ve dvou letech. I když se moje "díla" nezabývají čajovou tematikou, u jejich zrodu se nějaký ten čaj vždycky najde. Takže se hlásím do klubu. Chcete mě?