Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRequiem za srdce
Autor
Benetka
Míval jsem srdce...
Srdce krvavě živé
Jenže umřelo mi...
Diagnosa: Na lásku
Já však neumírám!
Neb pořídil jsem
Srdce zcela nové!
Netečné. Betonové!
9 názorů
Myslím, že lepší než „betonové srdce" je „srdce široké", krajane :)
Po určitých zkušenostech asi ..každý člověk zjistí, že mu širokou stabilitu zajistí ..jedině jeho ..všeobecná, široká (a ne něčím zrovna moc podmiňovaná -vždyť drobné vady ..něčeho nebudou snad příčinou ztráty našeho vědomí celistvosti, td., že :) ) láskyplnost :)
K úspěšnému životu pozemskému je prostě prvým (nenahraditeln.ým asi :) ) krokem to, co odpověděl Ježíš na dotaz ohledně nejdůležitějšího ..božího příkazu (parafrázuji pouze):
1) Miluj ..Otce nebeského celým svým srdcem, tak silně, jak jen můžeš :), a
2) Miluj bližního svého tak jako sám sebe :)
(shodou okolností se toto četlo při Mších v minulém měsíci, a jedině letáček z liturgie s tímto úryvkem Evangelia mi tu ..někde leží v aktual složce, v podobě papírové :) )
((...)).
Ale Slávku! Komu to chceš namluvit??? Sám sobě?
Ty - a betonové srdce??? To dřív budou zas pršet žáby a potoky potečou do kopců. Zaplaťpámbu. Nepočítá se, kolik lásky člověk dostane, ale kolik jí dá. Akorát je dobrý vybrat si někoho, kdo si jí bude vážit... Držím palce a.
i když je to těžké jako balvan, který dusí, dej na slova blackie, tedy blacksabbath...toho vína, co jsem vypil...aby mi rozkvetla naděje...a ono to fakt funguje...
a ťažké je ...*
supík má pravdu, viděla jsem v Praze soustu kytek vyrůstat z betomu
Ani to všemu neodolá.
I beton časem povolí a život si i v něm najde cestu. Na dálku držím blízkost
Hej! Pro jedno kvítí, slunce nesvítí!!!!!!!