Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRozsévač
Autor
Zajíc Březňák
šel do města Babylónu
marnotratný syn,
už zdaleka
laciné holky pokřikovaly
a on u nich rozházel, co měl
*
časně zrána
vyšel rozsévač rozsévat,
ale všechny dívky
se mu zdaleka vyhnuly,
tak promarnil to, v co doufal
*
5 názorů
Informace mám z jednoho filmu o Máchovi. Ukazovali tam zbytky domu, který byl částečně zahlouben ve skále, kam chodil K.H.M. za milenkou prakticky až do své závěrečné nemoci.
Zajíc Březňák
29. 11. 2021Text jsem mírně upravil pro lepší přehlednost.
Zajíc Březňák
29. 11. 2021Děkuji Milane, však taky ten biblický motiv velmi procítěně vyobrazil.
Děkuji i Tobě Alenakar, o KHM jsem toho přečetl hodně, ale o žádných jeho dalších potomcích kromě Ludvíka Šomka nevím. :-( Navíc to taky nebyl v pravém slova smyslu manželský potomek, poněvadž ke svatbě už - jak známo - nedošlo.
Docela by mě zajímala ta tebou zmiňovaná píseň. Dá se vyhledat na YouTube? Děkuji.
I marnotratný Karel Hynek Mácha rozséval, kde neměl. Zatímco jeho manželský potomek zemřel, nemanželští potomci žijí dál. Jestli jsou mezi nimi básníci, to ale nevím. Tip.
...Připomíná mi to text jisté kdysi populární písničky.