Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSetkání
Autor
cassy
I v této chvíli típají ptáci
i v této chvíli jde středem člověka
rozesmátý vlk
a potká anděla
"Buď zdráv ty který nosíš tesáky na spoušti"
"Uhni mi z cesty beránku s masem libovým"
Když poplašeně bliknou světla
na scéně zapraská větev
a dech se zeptá:
kdo s koho?
8 názorů
Velmi dobré, navíc, zdá se mi i pravdivé. Metafora "beránek s masem libovým a vlk s tesáky na spoušti" je skvělá. Předpokládám dle závěru básně, že beránek neuhnul.
Volné verše jež mi rozhodně nemohou být volné,dávám s pokorou tip za tak úchvatně zvládnuté umění poezie.
díky za přečtení a komentáře...
tak mi z toho vyplývá, že vlků je tu víc než beránků...ale po šedesátce se prý stáváme trochu dětmi, takže doufám, že tomu tak úplně není...
blacksabbath
07. 01. 2022nojono...tady mám v sobě kousek vlka....a občas ho nekrotím:-))))
Naštěstí je, z hlediska věčnosti, beránek silnější :) A tady na zemi to bývá vlk... Krásné!
Souhlasím, že v každém z nás je beránek i vlk. Ale v někom převládá beránek a v jiném zase vlk. Mám zkušenost, že je mnohem snadnější probudit vlka v beránkovi než beránka ve vlkovi. Tip.