Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sev pokoji
Autor
Marcela.K.
usnula
navždy
v rukou knížku
on posadil se do křesla
a přepnul program v televizi
netušil ještě
že mu mizí
už nečte
tiše odešla
a s ní i láska
čistá
ryzí
křehká jak tenký střípek skla
***
kéž Pane můj
až přijde čas
ať je to dřív
než dočtu stránku...
odveď mě s knihou ve dlaních
23 názorů
Zeanddrich E.
před 10 měsíci... .
Jsou chvíle, které nechceš prožít.
Takovýto odchod ze svět"živých" - kdo z nás by si ho nepřál?
A ta spousta otázek, proč zrovna ona a ne někdo mi tak drahý?
Stačilo, aby byla k lidem milosrdná, jenže není - mrcha! jen k některým a já nechápu proč a podle jakého vzorce si vybírá...
Poeteroristka
26. 05. 2023♥️
Marcela.K.
19. 01. 2022Jani, díky. Někdy to tak prostě mám a musím si, to co prožívám, zapsat. Těší mě, když někdo souzní natolik, že se zastaví a napíše svůj vlídný komentář.
Evžo, kdyby...jenže to nelze.
Knihomol - ano, toto byla krásná smrt.
cassy- díky.
Samotný obsah je krásný, ale tys to navíc dokázala říct opravdu skvěle - výstižně, bez zbytečností, přímo k jádru... Tuhle si uložím a budu si ji chodit číst.
Evženie Brambůrková
18. 01. 2022Kdyby si to tak mohl člověk vybrat....
Karpatský knihomoľ
18. 01. 2022To musí byť krásna smrť. Dedukujem, že ak človeka baví pred koncom čítať, tak neumiera v bolestiach alebo senilný.
Silné. Zejména ta první část mě velmi oslovila.
Já bych ráda stihla dočíst, dozpívat, dovymyslet, dodělat, rozloučit se...
Tip a.
Marcela.K.
17. 01. 2022Kdo z nás by si takto odejít nepřál... děkuji vám všem za vaše zastavení a komentáře.
Výstižné, nálada jako na dlani. Každý myslíme na konec. A stejně nás všechny překvapí... Hezký den, Dolfan