Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevětší a
Autor
atkij
větší a
ještě větší je
v ložnici tma
16 názorů
Téda! Přesahy až za (jistě zavřené) dveře ložnice! Chicht. Dám přečíst Lubošovi, to prostě musím!
(jen z pohledu haiku v můřím vnímání příliš postavené na hodnocení, v senrjú parádní kousek)
Radovan Jiří Voříšek
20. 01. 2022Tady za sebe, za koho jiného, že? Nemůžu to dohmátnout, prostě čistá fotka bez přesahu. Samo sebou by se dalo polemizovat o houstnoucí tmě v ložnici, která se krom nedostatku fotonů dá uchopit jako postupné ochlazování vztahu a tím o nedostatku intimit. Ale to by se dalo skoro o každém podstatném jméně.
Iri, říkám, ať si každý uzavře sám...jak mu libo, děkuji.
F.M.R.C., hmm, jé jé, díky.
K.K., řekla bych, že ty mé plavou na těžkotonážních barelech, kam proud zanese ... kdo ví? Děkuju.
annie, vidím pouze modrobílou tmu:)
Evži, kohoutková či termostatická regulace je zatím v pořádku. Ale kdo ví?
Lubošku, taky je mi ho líto ... no, kdo mu za to...mrknu do lednice...nic...;(
Norsko, já vím, tak zas přístě. A stejně Tě ráda potkám.
Silenko, jj, to byly jinčí časy, viď? Děkuji za zastavení.
Milane:) díky.
Evženie Brambůrková
18. 01. 2022Taky ti nefunguje topení?
Až se trochu červenám :) :) :) a radši nekomentuju :)
Pobavený tip a.
Jitka, posúvaš hranice, čo by ma nemalo prekvapovať.
Takové "hmatatelné",libozvučné,dovolil bych sí tvrdit sernjújůů.
Dost povedené.