Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO břitvě
Autor
Nami 99
Manžel se vrátil z montáže
utahanej jak po bitvě.
Ženy se na nic netáže
a hned se shání po břitvě.
"Přestaň už po bytě nervózně běhat.
Co chceš s tou břitvou prosím tě dělat?"
"Asi mám k žárlení malinko vlohy.
Když v botách za závěsem nebudou nohy,
tak se oholím."
13 názorů
blacksabbath
22. 01. 2022:-))))))))))))))))))))))))
Manžel řek žvýkaje chleba skrojek:
„s klidem se už peleš vždycky,
já si koupím třeba strojek,
začnu se holit elektricky.“
Evženie Brambůrková
21. 01. 2022Tak to by mohlo být zajímavé :-)
Manžel chrčí,
krev z něj crčí.
A nakonec jde do kolen.
Asi umře neoholen.
Na obsah bot manžel vrčí,
zablýskla se břitva,
rychle končí bitva,
ze dvou krčků už krev crčí.
Docela nedávno byla detektivka: Vyšetřovatel věděl, že se mu sériový vrah prochází po bytě, nechával mu tam provokativní vzkazy (byt měl společný balkón a bylo snadné se tam dostat oknem). A pak přišel soused, že si chce půjčit nářadí. Začala hrát hudba vyjadřující napětí, on si nebyl jistý, jestli to není on a jestli zaútočí, vrcholné napětí, když si soused prohlížel nářadí, jestli mu vyhovuje. :))) Jakmile odešel a vyšetřovatel za ním zavřel dveře, zaútočil na něho skutečný pachatel v masce, který mezitím vnikl do bytu. Šok to byl slušný! Ale dopadlo to nakonec dobře :)
:)
ešte ako dieťa som pozerala "zakázanú"detektívku, nikdy nezabudnem príchod krásnej blondínky do bytu a na to záber topánok aj s nohami za závesom:))) Ako ju zavraždil už nepamätám, možno som odpadla:))))