Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVÝSLEDKY soutěže v poezii pod názvem Báseň roku 2021
Autor
Báseň_roku
VÝSLEDKY soutěže v poezii pod názvem Báseň roku
2021.
1.Doutnáš ukrytá v máku 10 x HLAS
2.Studničky Incognit 9
3.Moc už nezbývá Radovan J.Voříšek 7
3.Svět v horečce blacksabbath 7
3.Umyj si hlavu Radovan J. Voříšek 7
4. lovec snů Philogyny 6
4.modrožlty dom dievča z lesa 6
4.Teplo a světlo Thea v tramvaji 6
5.Sny Viviana Mori 5
5.Nevíš SantiE 5
5.Ke zpovědi Muamarek 5
6.Zima Dagmaram 4
6.polportrét dievča z lesa 4
7.poztrácelá rebecca 13/CM 3
7.V té samé řece jiné Muamarek 3
7.Home Office L´Garra 3
8. Vylisovaná Muamarek 2
8. Dnes na snídani Radovan J. Voříšek 2
Autorům finálových básní ze čtyř loňských kol patří můj dík, i všem soutěžícím za odvahu!
17 názorů
Budu muset prosit za dar bilokace, abych si mohl stoupnout vedle sebe.
Gratuluji vítězce i dalším medailistům.
Radovan je na bedně hned dvakrát - to je husarský kousek.
Děkuji pak všem, kdo hlasovali pro má dílka. Velmi si toho vážím.
A Irče děkuji za její usilovnou práci a přeji jí, ať vytrvá a této soutěži se nadále daří...
Radovan Jiří Voříšek
30. 01. 2022Kamamuro, jsem rád za připomenutí toho, co jsem ti posílal do pošty.
To co ti výše naznačuji, není o názorovém pluralizmu, ale o tom, že jsi inteligentní a umíš číst. Ze zmíněného komentáře Kočkodanovi to nečišelo.
BTW díval jsem se zrovna do aktuálních příspěvků, a veškeré snahy o diskuzi o soutěži Písmák tvrdošíjně označuje za "kritiku", dokonce i ty až nekriticky devótní. Není to zvláštní?!
Kočkodan - někdy si toho, co se s námi děje, všimnou nejprve ti druzí. A jindy je to zas nějaký jejich dojem, těžko říct. Život je velmi složitá záležitost, a málokdo se v něm vyzná, myslím doopravdy vyzná. BRRRRRRR, to je ale dnes zima!
Radovan - ovládejte se, prosím, pane redaktore. Bylo by trapné, kdybych Vám musel připomínat to, co jste mi kdysi připomínal soukromě do pošty Vy sám. Situace, kdy mají dva rozdílní lidé rozdílné názory se nazývá "názorový pluralismus", a zrovna v tomto tisíciletí je to velmi "trendy" záležitost, minimálně v určitých společenských kruzích - rozhodně doporučuji vyzkoušet!
Kamamuro,
určitá zmatenost se nyní přestěhovala i ke mně. Podobně jako Radovan nevím nic o tom, že bych byl při psaní svého o humor se snažícího komentáře postižen nějakou tou... a... angínozitou. Ale třeba jde u tebe také o jakýsi specifický humor ve formě nahození slovní udičky a číhání na "úlovek". Těžko říct...
V každém případě ještě jednou BR zdar!
Radovan Jiří Voříšek
29. 01. 2022Kamamura - co to meleš na Kočkodanův komentář??? Co že by bylo lepší kdyby bylo nebo nebylo? K žádné takové polemice tam nedochází!
Gratulace všem!!! Zase to byla skvělá zábava a moc ráda jsem si připomněla pěkné básničky z minulých kol :) Goro díky za organizaci!
Velká gratulace! "Na bedně" jsou opravdu povedené básně, ale ani ty ostatní nebyly vůbec špatné - dobře se mi četlo a k některým se určitě budu vracet.
Když si vzpomenu, jak jsem oslavil Markétino dílčí vítězství, tak to celkové mi udělalo radost snad ještě větší. Každopádně bylo velmi povznášející si všechna nominovaná díla číst - bylo to jako pohlazení. A výhra kamarádky je bonus navíc. Díky všem, co svýmy slovy udělali svět hezčím a Goře za nápad soutěž pořádat.
Kočkodan - jsem zmatený. Bylo by lepší to, co by bylo kdyby než to, co je, nebo je lepší to, co je, než to, co by bylo kdyby? Protože z tvého klikatosloví to vůbec není jasné, a počet přečtení tomu nepomáhá. Proto se tě ptám zcela přímočaře - je zmíněná ambigiozita zámerná?!
Protože patřím jednoznačně do kategorie sýčků,přesněji vyjádřeno sov, jsem ještě vzhůru a probírám se výsledkovou listinou. Vlastně mne ani příliš nezaráží, že na ní nikde nefiguruji já. Tuším, že to může mít jistou souvislost s faktem, že jsem se žádného ze čtyř kvartálních kol nezúčastnil. A i kdyby...
Ale to byl jen drobný zahřívací úvod k hlavnímu bodu mého komentáře – vydatlování blahopřání vítězným autorským jedincům. Avšak ve velkém finále se v podstatě nedá hovořit o někom, kdo by se ostudně svíjel v poli poražených. Tož gratulační pusy a plácnutí do zad (obé přísně rozdělováno dle pohlaví ženského a mužského) posílám všem. A když říkám všem, tak samozřejmě nesmí chybět ještě jedna osůbka – organizátorka paní Gora. Jelikož nebýt jí, tak se nesoutěžilo, nehlasovalo a nepřálo, tudíž bych ani neměl příležitost k tomuto svému grafomanskému amoku. Ale radujte se, právě čtete jeho poslední souvětí.
Gratúúúlááácééé ukrytá v máku, skvělý výýýkóóón
a to samé Incognit, blcksabath, Philoginy, Dievča, Thea, Vivi, Senti, Muamarku, Dagmaram, Rebeko a L´Garo!