Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽdímačka žití
Autor
Kamamura
Na útěku před úzkostí stal jsem se širokým.
Čím širší jsem byl, tím více se tenčil počet mých dní.
Ve znase uniknout konci jsem musel zrychlit.
Běžel jsem stále rychleji, až jsem pocítil, že je mi opět úzko.
Jak rostla moje úzkost, začala se naštěstí zmenšovat i má šířka.
Čím tenčí jsem, tím větší je naděje, že to nakonec stihnu...
12 názorů
Dík, DeOnko, každému se líbí jiná část, takže to asi nakrájím nožíkem na dorty a rozešlu v krabicích různým adresátům. ;-)
I kdybych to nestihl, zůstane obraz snahy, malovaný černými pixely na bílém pozadí! ;-)
Úvod je dobře rozehraný. Ale vlastně celé to má rychlost. Jsem idealista, tak díky za tu naději. Stihneš to.
Ufff!!!
Hódně jsem si oddechl že je to nakonec jinak neb jsem napoprvé četl ždímačka řití... :D
Norsko 1 - nic, co jsem kdy napsal, není ode mě. Jsem jenom mixážní pult, co do mě dráty přivedou, to opatřím kýčovitými efekty, a pustím do repráků.
Za celý život jsem měl jediný originální postřeh. Jestli se dostaneme do té hospody, tak ti ho nad půllitry prozradím.
Držme si je navzájem! Jeví se mi to z tohoto úhlu, že na mimoběžných tratích jsme všichni...
kouzelná_květinka
07. 02. 2022:-)