Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNaše rodina - táta Pavel
Autor
Koula
táta Pavel
Táta Pavel s velkou chutí
do činnosti všechny nutí,
nikdo nemá chytat lelky,
ať je malý nebo velký.
Na taťkovi se mi líbí,
že přiznává svoje chyby,
taky, že mi pravdu řekne,
že se chová ke všem pěkně,
že je pořád stejně hravý
a příroda, že ho baví.
Taky není vůbec líný,
prostě, nechtěl bych být jiný.
11 názorů
Kamamuro, po čase se vracím k připomínkám. Mohu se zeptat, co se ti konkrétně nejvíc nelíbí?
Alenakar, děkuji, Václav je nejstarší syn. Přemítám o věku, vzhledem k jeho vyjádřením.
Václav je tatínkův přítel ? Nebo maminčin?
Moc pěkné, pozitivní, veselé, optimistické. Tip.
Quo vadis, K.?
A prosím případně stručně. Jeví se mi, že uživatel nicku Koula publikuje říkanky, pravděpodobně svou autorskou práci. Nebránila bych mu v tom, tážeš-li se na můj názor. Ovšem vzhledem ke skutečnosti, že se nemíním zveřejněnému textu konkrétně věnovat, nepokládám za vhodné zde o čemkoli vést debatu a autoru se mohu leda tak předem omluvit za zbytečný vstup.
Silene - tato báseň je dobrou demonstrací toho, kam vede dogmatické pojetí "vázaného verše".
8hanka, děkuji za pěkný komentář, někdy kvůli rýmům a rytmu trochu vylepším :)
jéjéjé...ideálny tatínek, škoda, že moje deti takého nemali:)
Tvoja rodina musí byť na teba pyšná, ako krásne o nich píšeš...s láskou...