Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVěci na vyhození
Autor
Debbi
Já byla holka z plakátu
co v noci brečí pro tátu
byla jsem hvězda svítání
co svírá rampouch ve dlaních
v těch dlaních, které nezebou
dnes brečím už jen nad sebou
Mám pouze věci omšelé
jak promarněná neděle
mám jenom věci z bazaru
co hodil někdo na káru
s tou károu jedu pomalu
se šimlem za půl tolaru
A přemýšlím, kde nastal zlom,
že všechno krásné odnes hrom…
11 názorů
Nemůžeme vědět, jestli se někdy později, třeba až po naší smrti, na Písmáku neobjeví nějaký skladatel a nezhudební nás.
Ale text, který nikdo nezpívá, který se pouze vnímá čtením... neni to potom taky "jen" básnička?
Nemusel by to nikdo zpívat. Co se textů týče, já jsem byla většinou úspěšná. Čtenáři na Písmáku stojí o texty. Rádi je čtou.
Souhlasím s Luzz. Třeba by stálo za to vyzkoušet si psaní textíků. Tip.
Moc pěkně napsané. Smutné a k zamyšlení.
Zlom nastane většinou v naší hlavě... věřím, že hezky žít se dá i s málem, dokonce i pomalu... a vyhazovat nepotřebné věci je dobré, udělá se místo pro nové .-)
ja väčšinou ťahám káru za sebou. Ale naloženú ju mám ako sa patrí. Nádhernými východmi a západmi slnka, jeden pytel maďarských nadávok, somienky na rodičov a starých rodičov...a stále sa tam ešte miesto nájde.
Nemám rada deúpresívne básne, ale táto sa mi páči.